Liquid Crystal Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Skal vi se. La ut denne på bruktmarked for noen dager siden. I dag fikk jeg en mail som lyder slik: i would like love to bye this Samsung syncmaster 730BF!! Hello Im Miss Vickky i recently ran through your item on this site and cohis edentaly my cousins in UK is in great need 1 of it, i would like you to let me know the total amount of the items ,and also put in calculation the total shipping amount to UK precisely.......im ready to make some conpesation payment to you if this is sold to me.and let me no your payment method.......... If this is fine by you, i would love to get a feed back so i could expidite payment with my payee in US. You can reach me ok I hope to hear from you soonest Miss (tar bort navn forprivacy om det ikke er scam) Er dette scam?! Var absolutt det første som slo meg.... noen formeninger? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Virket litt mistenkelig Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Scam fra helvete. Har sett andre innlegg som omhandler akkurat det samme, og denne eposten må du bare ignorere. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Dette er ganske sikkert scam. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Mange takk, har litt lyst til å sende en mail tibake og se hva jeg får som svar ^^ Burde jeg det? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Mange takk, har litt lyst til å sende en mail tibake og se hvajeg får som svar ^^ Burde jeg det? 7460837[/snapback] Ikke dumt, se hvor langt du kan dra det :!: Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Herlig, må få vaska huset nå jeg da. Oppdater med sendt mail seinere i dag. Noen som har lyst til å skrive et forslag til reply mail? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ville holdt meg unna kjøpere fra andre steder enn Sverige, Norge og Danmark på norske salgssider. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Mange takk, har litt lyst til å sende en mail tibake og se hvajeg får som svar ^^ Burde jeg det? 7460837[/snapback] Ikke dumt, se hvor langt du kan dra det :!: 7460838[/snapback] Ja, hvorfor ikke, hvis det er en scam klarer vel ikke denne personen å være mer overbevisende ved neste mail! Og på den måten personene skriver om hvor inviklet alt skulle være tror jeg at jeg hadde latt det være uansett... Endret 9. desember 2006 av multisync Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Da er jeg ferdig med vaskinga. Har noen småting jeg må vite om jeg skal ha med. - Skal jeg legge på noen flere ting som jeg "skal selge" - Burde jeg spørre om betaling på forhånd eller kommer han\hun til å bli skremt da? - Hvilken betalingsmetode burde jeg be om for å få det troverdig? Overføriong til konto? PayPal? andre betalingsmetoder? Hva synes folk? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Da var mailen sendt. Lurer på om jeg får svar! Hi, Vickky The price of the screen is 1800 Nkr. Sending an item this far I would like to have the payment up front. How's the best way for you to pay? PayPal? regular credit transfer? To calculate the shipping amount I would need to know where to send it mor precisely. Tormod Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Legg merke til hvordan kjøperen ikke nevner hvilket produkt det er med et ord. Det er fordi den masseutsendes. Så det er nok scam, ja. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 hold oss oppdatert! Lenke til kommentar
Distrattos Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hehe. Fått nesten lignende mailer selv, men de handlet om folk som var fornøyd over produktet de hadde kjøpt av "meg"... Uansett, gadd aldri å svare dem tilbake, så jeg venter i litt spenning på hva slags svar du får (hvis du får det...) Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 God morgen folkens! sjekke mail i dag og tonen er visst forandret, enten går jeg skikkelig i baret eller så vil personen faktisk kjøpe skjermen min. Og en ting til, hva er moneygram? Hello i am pleased for the urgent rsponce to the question i placed on your Phone have gone through your mail and i understand, you have nothing to be worried about the transaction will be successful. so i would let you no i will mark the payment via Moneygram ok pls as soon you gat the payment confirmation form the MoneyGram i want you to go and access the shippment immediately ok............so this is the shippment add belo Name : Anthony Anegbe Addrass.......74 copper field mews, upper edmonton City....... Roman">London State......uk Post code: (sensurert) and i need this your addrass so dat i can send the payment via MoneyGram i to you need is ................ name: ... Address: ... City: ... State: ... Zip: ... Country: ... Tel..... i would be waiting for your responce as soon as you get the mail and i want you to send me the shipping amount to uk I hope to hear from you soonest Thanks (sensurert) Lenke til kommentar
Josten Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Er scam. Har sett akkurat lik mail som din første, bare med en laptop. Så er masseutsendt. Såvidt jeg har hørt, pleier de å forhåndsbetale på et vis med et stjålet kort. Du tror du får pengene, og sender gjenstanden. Kortselskapet finner ut at kortet var stjålet, og pengene blir tatt tilbake. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Ok, flere som kan bekrefte hva Josten sier? Så veldig lovende ut for meg men tror ikke jeg sender en skjerm til London uansett hva. Leif was here Endret 10. desember 2006 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Send en skjerm av papp! Om det virkelig er scam da... Endret 10. desember 2006 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hvis ikke det er scam, så finnes både Jesus og Julenissen. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ikke gjør det. Josten har rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå