Kjellis Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei, kjøpte et spill på qxl, der det i annonsen stod " Region free, plays on all Xbox 360`s worldwide". Dessuten regner jeg med å få et spill med PAL når jeg kjøper her i Norge! Da jeg fikk spillet i dag ser jeg at det står NTSC øverst ii høyre hjørne, der det normalt står PAL på alle spillene jeg tidligere har kjøpt. Vil et spill med NTSC fungere på min Xbox 360 her hjemme i Norge? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Noen spill er region free, og fungerer på norske maskiner, men ikke alle. Hvilket spill er det snakk om? Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Noen spill er region free, og fungerer på norske maskiner, men ikke alle. Hvilket spill er det snakk om? 7460720[/snapback] Er Sonic The Hedgehog. Jeg har ikke turt å bryte plastfolien enda, i frykt for at dette er et spill som ikke fungerer! Leser bakpå coveret at det står: "For use only with Xbox 360 entertainment systems with NTSC designation". Endret 9. desember 2006 av Kjellis Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Sonic the Hedgehog skal være region free ja, noe den canadiske nettbutikken Videogamesplus.ca kan bekrefte Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Så du mener jeg bare kan bryte folien og la min datter på 6år spille i veg :-) ? Sonic the Hedgehog skal være region free ja, noe den canadiske nettbutikken Videogamesplus.ca kan bekrefte 7460732[/snapback] Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ja, det mener jeg. Om det ikke fungerer, skal vel feilen uansett ligge hos han som solgte spillet på QXL Jeg har selv kjøpt sonefrie spill fra videogamesplus.ca og anser dem for å være en meget pålitelig kilde Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Spillet fungerte utmerket Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå