djheaven Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Heisann,og go morgen folkens. Jeg har et lite tips jeg gjerne vil dele med dere. Jeg har for en tid tilbake,fått tak i en cd fra ei gruppe som heter Delain. De er fra nedeland,og har et forykende bra cd ute. Desverre er det ikke å oppdrive i norge. Man må bestille det fra utlande. Men nok om det. Delain Det er en lagt under Gothic rock. og kan lett sammenlignes med Evanescence\Lacuna Coil.. Det kan anbefalles på det sterkeste.. Det er servert 12 sterke sanger,ene er en bonus track da. Er ikke ofte man kommer over en gruppe,som leverer 12 sterke sanger. Det skal legges til,at de har hjelp fra andre store folk Project Member: Marco Hietala (Nightwish) Project Member: Sharon Den Adel (Within Temptation) Project Member: Liv Kristine (Leaves' Eyes) Og noen fler. Men igjen,ta en titt på de. ha en fin musikkhelg folkens Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tittet litt, og det blir nok litt for platt og standard for min del, selv om jeg liker enkeltsanger av både Lacuna Coil, Within Tempation og Leaves' Eyes (riktignok hovedsaklig eldre materiale). Mest sannsynlig er singelen den kjipeste, da denne har som oppgave å fenge flest mulig og må derfor ikke være "for metal". Hvordan er resten av skiva? Tyngre? Synger Marco noe? Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg liker cd veldig godt. Spes to sanger. Frosen,og pristine. Det er tyngere.. Marco syner den bonus sangen Frosen. Og er med på sangen Pristine. Selve cd er nok likt sangen The gatering. Og holde den duren. Hadde du bare fått hørt Sangen Frosen- bonus utgaven,hadde det vært inntresant å høre hva du mente da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå