Jan I Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei Er det noen som har prøvd å lage en "ringblitz" eller rettere ringlys av f.eks et ringformet arbeidslys (m. lysrør) ? ringformet arb. lys med forstørrelsesglass hentet fra denne siden: div. lys Her er det jo også et forstørrelsesglass i midten , men det kan jo fjernes og brukes til noe ...... Vurderer å bestille en slik å lage en "macrolysring" Mvh Jan I Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 En eller annen gang i vinter hvis jeg får tid, skal jeg prøve på å lage noe omtrent som dette: LED there be light til macro bruk. Lenke til kommentar
stabell Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei, jeg har "laget det". Jeg har tatt ut forstørrlesesglasset, og det er mulig å fotografere gjennom hullet. Eller belyse litt på skrå. Gir masse hvitt lys, tilnærmet dagslys. Kan anbefales. Mvh, Tore Stabell Lenke til kommentar
Jan I Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Hei dhjerp du har vel sett denne siden: LED ringlys i byggesett se under byggsatser Flott Stabell , da blir det vel å prøve noe slikt Mvh Jan I Endret 9. desember 2006 av Jan I Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå