Gå til innhold

Hvordan kobler man Wii til nettet?

ekwathne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Invester i en billig D-Link trådløs router. Fungerer som bare fy, og lett er det og. Var på nette i løpet av 1 minutt med Wiien min, fant D-link med en gang, opprettet forbindelse, rett på nett, oppdaterte. Har aldri opplevd makan til enkel løsning. Enkelte har en tendens til å innkludere 40 minutter kludder for å gjøre 1 enkel handling på konsollen.

Lenke til kommentar
Invester i en billig D-Link trådløs router. Fungerer som bare fy, og lett er det og. Var på nette i løpet av 1 minutt med Wiien min, fant D-link med en gang, opprettet forbindelse, rett på nett, oppdaterte. Har aldri opplevd makan til enkel løsning. Enkelte har en tendens til å innkludere 40 minutter kludder for å gjøre 1 enkel handling på konsollen.

7467215[/snapback]

D-Linken min hadde problemer med Wiien. De fant hverandre men Wiien kunne ikke koble på. Holdt på i noen timer med det. Problemer var løst da jeg skiftet fra wireless channel 6 til 1 på routern.

Lenke til kommentar

Kommer meg på nette uten problemer, eneste problemet er at jeg ikke får i gang Wii shopping kanalen. Står og tutler og går en stund så kommer det server error. Men internette er oppe, har testa forbindelsen og den er til stede, har og innstallert de 2 oppdateringene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...