aeinstein Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Bare lurte på hva som er poenget med .docx endelsen på vanlige dokumenter. Kommer det til å komme i fullversjonen. Kjører en betatest nå og der er alt i docx. Men kan konverteres til .doc (office 97-2003). Noen som vet? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det er et nytt format som heter Microsoft Office Open XML. Det erstatter det gamle .doc formatet. Eldre versjoner av office støtter ikke open XML så vidt je vet, men kanskje det kommer oppdateringer? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 burde vel komme en oppdatering som gjør at 97-2003 kan lese det.. Vis ikke så kommer det sikkert noe "Home Made" greie som fikser det Sempron Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Lurte på å gi det til mamma, men hvis hun ikke skjønner at 2003 er ulikt 2007 så går det galt. Uansett så kan man jo sette default til "lagre som *.doc(97-2007)" Men er office 2007 kommet så langt at det er normalt å begynne å bruke det. Btw: så jo at open xml er blit standard så da funker det nok overalt i løpet av året? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg fant jeg fant Open XML er en del bedre å bruke siden det skal komme gode oversettere til .odf, slik at openoffice.org og M$ office vil kunne snakke mye bedre sammen. Siden det også finnes pakker til office XP og 2003 så må det vel spesielle grunner til for at man ikke burde bruke docx syns jeg. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Så disse skal gå an å lagre som og åpne open xml i office 2003? forresten: takk dravisher Endret 9. desember 2006 av aeinstein Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Står så ja. Har ikke prøvd selv, men jeg regner med det er korrekt som det står. By installing the Compatibility Pack in addition to Microsoft Office 2000, Office XP, or Office 2003, you will be able open, edit, and save files using the file formats new to Word, Excel, and PowerPoint 2007. The Compatibility Pack can also be used in conjunction with the Microsoft Office Word Viewer 2003, Excel Viewer 2003, and PowerPoint Viewer 2003 to view files saved in these new formats. Bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå