Gå til innhold

Anbefalninger på gode kabinetter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her kan dere se et bilde av mitt gamle kabinett: Thermaltake Xaser III V2000

Og her er bilde fra samme vinkel av mitt nye kabinett: Zalman Fatal1ty FC-ZE1 Champ1on Series Aluminum Case

Og her er ett bilde til av den: Zalman Fatal1ty FC-ZE1 Champ1on Series Aluminum Case 2

Er litt dårlige bilder, siden kameraet som er i mobilen min ikke er så veldig bra når det er mørkt ute.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar
Her kan dere se et bilde av mitt gamle kabinett: Thermaltake Xaser III V2000

Og her er bilde fra samme vinkel av mitt nye kabinett: Zalman Fatal1ty FC-ZE1 Champ1on Series Aluminum Case

Og her er ett bilde til av den: Zalman Fatal1ty FC-ZE1 Champ1on Series Aluminum Case 2

Er litt dårlige bilder, siden kameraet som er i mobilen min ikke er så veldig bra når det er mørkt ute.

7543846[/snapback]

Du har et sinnsykt fett tastatur! Hvor har du kjøpt det?? Må gjerne poste link osv.. Hehe... :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja, dem skal skiftes ut snart.

Jeg er også veldig fornøyd med kabinettet så langt :thumbup:

Skal kjøpe inn noen røde Neonlys / Kalde katoder å sette inn i kabinettet også.

Så det er bare sånne småe ting som gjenstår :)

7543922[/snapback]

Men du svarte ikke på hva slags tastatur du har...

Lenke til kommentar

7543922[/snapback]

7544059[/snapback]

Hehe, ja la ikke merke til den, den ble postet like før jeg postet.

Men uansett, jeg har et Apple Tastatur, Hvit

Det tastaturet kjøpte jeg her i Tromsø.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

7543922[/snapback]

7544059[/snapback]

Hehe, ja la ikke merke til den, den ble postet like før jeg postet.

Men uansett, jeg har et Apple Tastatur, Hvit

Det tastaturet kjøpte jeg her i Tromsø.

7544212[/snapback]

Fett, hvordan får du det til å virke i windows? Nå bruker jeg windows tastene en del og sånt...

Lenke til kommentar

Tastaturet er 95% lik et Windows tastatur. Og tastaturet fungerer kjempefint i Windows.

Det eneste som er, er at dette tastaturet har F1 til F16, hvor et vanlig Windows tastatur har F1 til F12. Så dette tastaturet mangler knapper som Print Screen, Scroll Lock og Pause Break knappene. Men dem klarer jeg meg uten.

Og Windows tasten og Alt / Alt GR knappene er byttet om på mitt tastatur, altså at Windows tasten er på den siden som Alt / Alt GR tasten skal være. Eller det blir Apple tasten på min da :p , men er det samme.

Ellers betalte jeg ca 280 kr for det.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar
Tastaturet er 95% lik et Windows tastatur. Og tastaturet fungerer kjempefint i Windows.

Det eneste som er, er at dette tastaturet har F1 til F16, hvor et vanlig Windows tastatur har F1 til F12. Så dette tastaturet mangler knapper som Print Screen, Scroll Lock og Pause Break knappene. Men dem klarer jeg meg uten.

7544318[/snapback]

Nice! Kan vel alltids programmere tastaturet.. angi f.eks F13-F16 som scrolllock og printscreen?

Lenke til kommentar

7544318[/snapback]

Nice! Kan vel alltids programmere tastaturet.. angi f.eks F13-F16 som scrolllock og printscreen?

7544333[/snapback]

Det vil jeg tro, men må bruke et program for å kunne bruke Print Screen, og da snakker jeg om et program som heter Neoshooter.

Scroll Lock er jeg ikke sikker på, har ikke hatt noe bruk for det enda, så har ikke brydd meg om akkurat det.

Lenke til kommentar

Ok, her kommer det 5 nye bilder av kabinettet.

Og husk at kvaliteten på bildene er ikke til å hoppe i taket for. Er tatt med kameraet i min Sony Ericsson S700i mobil.

Ok her kommer bildene:

Fatal1ty Bilde 1

Fatal1ty Bilde 2

Fatal1ty Bilde 3

Fatal1ty Bilde 4

Fatal1ty Bilde 5

Når jeg har fått de nye tingene til kabinettet mitt snart, som da er litt Neon Lys / Kalde katoder, Etches og litt til, så vil jeg lage en ny post om mitt kabinett.

Håper dere liker disse bildene hvertfall :thumbup:

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

bortsett fra den ugne orange farga på cpukjøleren, litt mangel av kabelstrømper og de forferdelige hvite deksla på dvd og floppyen (hvorfor har du floppy i det hele tatt? totalt unødvendig og masse extra kabler) så ser det ganske bra ut. liker at vinduet dekker hdd's, og at kassa er lakka svart inni.

men den er dyr :(

Lenke til kommentar
http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=43123

I laik it :D

dette sendes i posten til meg, as we speak.

7471341[/snapback]

Jeg kikka på det kabinettet, og jeg må få konkludere med at tynn alu ikke frister. Som jeg har nevnt tidligere, så er jeg allergisk mot støy. Tynn alu er ikke godt nok når du vil ha en stille og rolig maskin. Selvfølgelig spiller termiske egenskaper en stor rolle for valg av kabinett, i allefall om du klokker mye og har mye hardware i kabinettet.

Kabinettet var veldig pent, men jeg kan ikke anbefale det, nettopp fordi jeg er opptatt av støy.

Lian Li er etter min mening noe av det beste jeg har skrudd i, enkelt og greit. Men de "billig" variantene vi ser, type SCAND utgavene av 6070, blir for tynt. Selv har jeg nå et desktop kabinett fra Lian Li. Dette kabinettet har to brakketter for optisk enhet og plass til to stk hdd. Problemet er at skjermkortet mitt er altfor langt, et 7900GTO. Så jeg får ikke brukt begge plassene til en optisk enhet uten at det kræsjer med skjermkortet mitt.

7471711[/snapback]

det er en slags polstring inni hele kabinettet så det bråke rikke i det hele tatt, men tempraturiske egenskaper har jeg ikke helt oversikt over

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...