The Norwegian Drone Pilot Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Da har jeg fått kabinettet i posten, så skal snart dra ned til posten å hente den. Skal også se om jeg klarer å få tatt noen bilder av den Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Her kan dere se et bilde av mitt gamle kabinett: Thermaltake Xaser III V2000 Og her er bilde fra samme vinkel av mitt nye kabinett: Zalman Fatal1ty FC-ZE1 Champ1on Series Aluminum Case Og her er ett bilde til av den: Zalman Fatal1ty FC-ZE1 Champ1on Series Aluminum Case 2 Er litt dårlige bilder, siden kameraet som er i mobilen min ikke er så veldig bra når det er mørkt ute. Endret 26. desember 2006 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Siden du har lagt så mye penger inn i et karbinett, så burde du gjøre noe med de stygge drevene dine, så ikke serlig fint ut med de, ellers er veldig fint karbinett, med en stygg pris Lenke til kommentar
andylove Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Her kan dere se et bilde av mitt gamle kabinett: Thermaltake Xaser III V2000 Og her er bilde fra samme vinkel av mitt nye kabinett: Zalman Fatal1ty FC-ZE1 Champ1on Series Aluminum Case Og her er ett bilde til av den: Zalman Fatal1ty FC-ZE1 Champ1on Series Aluminum Case 2 Er litt dårlige bilder, siden kameraet som er i mobilen min ikke er så veldig bra når det er mørkt ute. 7543846[/snapback] Du har et sinnsykt fett tastatur! Hvor har du kjøpt det?? Må gjerne poste link osv.. Hehe... Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Ja, dem skal skiftes ut snart. Jeg er også veldig fornøyd med kabinettet så langt Skal kjøpe inn noen røde Neonlys / Kalde katoder å sette inn i kabinettet også. Så det er bare sånne småe ting som gjenstår Lenke til kommentar
andylove Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ja, dem skal skiftes ut snart. Jeg er også veldig fornøyd med kabinettet så langt Skal kjøpe inn noen røde Neonlys / Kalde katoder å sette inn i kabinettet også. Så det er bare sånne småe ting som gjenstår 7543922[/snapback] Men du svarte ikke på hva slags tastatur du har... Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Ja, dem skal skiftes ut snart. Jeg er også veldig fornøyd med kabinettet så langt Skal kjøpe inn noen røde Neonlys / Kalde katoder å sette inn i kabinettet også. Så det er bare sånne småe ting som gjenstår 7543922[/snapback] Men du svarte ikke på hva slags tastatur du har... 7544059[/snapback] Hehe, ja la ikke merke til den, den ble postet like før jeg postet. Men uansett, jeg har et Apple Tastatur, Hvit Det tastaturet kjøpte jeg her i Tromsø. Endret 20. desember 2006 av Terminator 3 Lenke til kommentar
andylove Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ja, dem skal skiftes ut snart. Jeg er også veldig fornøyd med kabinettet så langt Skal kjøpe inn noen røde Neonlys / Kalde katoder å sette inn i kabinettet også. Så det er bare sånne småe ting som gjenstår 7543922[/snapback] Men du svarte ikke på hva slags tastatur du har... 7544059[/snapback] Hehe, ja la ikke merke til den, den ble postet like før jeg postet. Men uansett, jeg har et Apple Tastatur, Hvit Det tastaturet kjøpte jeg her i Tromsø. 7544212[/snapback] Fett, hvordan får du det til å virke i windows? Nå bruker jeg windows tastene en del og sånt... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 en rød mist vifte på cpu kjøleren kan også være noe å vurdere. den orange Tt vifta skjærer i øya. og vekk med viftegrillen også, synes jeg i alle fall Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Tastaturet er 95% lik et Windows tastatur. Og tastaturet fungerer kjempefint i Windows. Det eneste som er, er at dette tastaturet har F1 til F16, hvor et vanlig Windows tastatur har F1 til F12. Så dette tastaturet mangler knapper som Print Screen, Scroll Lock og Pause Break knappene. Men dem klarer jeg meg uten. Og Windows tasten og Alt / Alt GR knappene er byttet om på mitt tastatur, altså at Windows tasten er på den siden som Alt / Alt GR tasten skal være. Eller det blir Apple tasten på min da , men er det samme. Ellers betalte jeg ca 280 kr for det. Endret 20. desember 2006 av Terminator 3 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 en rød mist vifte på cpu kjøleren kan også være noe å vurdere. den orange Tt vifta skjærer i øya. og vekk med viftegrillen også, synes jeg i alle fall 7544290[/snapback] Får se hva det blir til, kan ikke love noe enda Lenke til kommentar
andylove Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Tastaturet er 95% lik et Windows tastatur. Og tastaturet fungerer kjempefint i Windows. Det eneste som er, er at dette tastaturet har F1 til F16, hvor et vanlig Windows tastatur har F1 til F12. Så dette tastaturet mangler knapper som Print Screen, Scroll Lock og Pause Break knappene. Men dem klarer jeg meg uten. Ellers betalte jeg ca 280 kr for det. 7544318[/snapback] Nice! Kan vel alltids programmere tastaturet.. angi f.eks F13-F16 som scrolllock og printscreen? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Tastaturet er 95% lik et Windows tastatur. Og tastaturet fungerer kjempefint i Windows. Det eneste som er, er at dette tastaturet har F1 til F16, hvor et vanlig Windows tastatur har F1 til F12. Så dette tastaturet mangler knapper som Print Screen, Scroll Lock og Pause Break knappene. Men dem klarer jeg meg uten. Ellers betalte jeg ca 280 kr for det. 7544318[/snapback] Nice! Kan vel alltids programmere tastaturet.. angi f.eks F13-F16 som scrolllock og printscreen? 7544333[/snapback] Det vil jeg tro, men må bruke et program for å kunne bruke Print Screen, og da snakker jeg om et program som heter Neoshooter. Scroll Lock er jeg ikke sikker på, har ikke hatt noe bruk for det enda, så har ikke brydd meg om akkurat det. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Da vil jeg si denne topic'en er ferdig. Vil lage en ny topic om kabinettet senere en gang hvis jeg gidder Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 vil si denne topicen var alrede ferdig, og avsluttet, men nå brakte du den tilbake igjenn og nå må du betale, med å legge ut flere bilder av det! Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Ok, her kommer det 5 nye bilder av kabinettet. Og husk at kvaliteten på bildene er ikke til å hoppe i taket for. Er tatt med kameraet i min Sony Ericsson S700i mobil. Ok her kommer bildene: Fatal1ty Bilde 1 Fatal1ty Bilde 2 Fatal1ty Bilde 3 Fatal1ty Bilde 4 Fatal1ty Bilde 5 Når jeg har fått de nye tingene til kabinettet mitt snart, som da er litt Neon Lys / Kalde katoder, Etches og litt til, så vil jeg lage en ny post om mitt kabinett. Håper dere liker disse bildene hvertfall Endret 4. januar 2007 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 bortsett fra den ugne orange farga på cpukjøleren, litt mangel av kabelstrømper og de forferdelige hvite deksla på dvd og floppyen (hvorfor har du floppy i det hele tatt? totalt unødvendig og masse extra kabler) så ser det ganske bra ut. liker at vinduet dekker hdd's, og at kassa er lakka svart inni. men den er dyr Lenke til kommentar
Njardiss Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=43123 I laik it dette sendes i posten til meg, as we speak. 7471341[/snapback] Jeg kikka på det kabinettet, og jeg må få konkludere med at tynn alu ikke frister. Som jeg har nevnt tidligere, så er jeg allergisk mot støy. Tynn alu er ikke godt nok når du vil ha en stille og rolig maskin. Selvfølgelig spiller termiske egenskaper en stor rolle for valg av kabinett, i allefall om du klokker mye og har mye hardware i kabinettet. Kabinettet var veldig pent, men jeg kan ikke anbefale det, nettopp fordi jeg er opptatt av støy. Lian Li er etter min mening noe av det beste jeg har skrudd i, enkelt og greit. Men de "billig" variantene vi ser, type SCAND utgavene av 6070, blir for tynt. Selv har jeg nå et desktop kabinett fra Lian Li. Dette kabinettet har to brakketter for optisk enhet og plass til to stk hdd. Problemet er at skjermkortet mitt er altfor langt, et 7900GTO. Så jeg får ikke brukt begge plassene til en optisk enhet uten at det kræsjer med skjermkortet mitt. 7471711[/snapback] det er en slags polstring inni hele kabinettet så det bråke rikke i det hele tatt, men tempraturiske egenskaper har jeg ikke helt oversikt over Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Noen her som har prøvd thermaltake soprano? Det ser ganske kult ut, men vet ikke hvordan det er! Skulle likte å vite det. - Martin Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 bygget inn en pc i det kabinettet forigje uke... fint kabinett og lett og bra å bygge i men slår ikke kvaliteten til LianLi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå