4588pkdkrikue5c Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Heisann. Har ett NV GS-180 kamera. Men når jeg spiller inn så går jo DVD'ene i 25 FPS. Men for å få "filmlook" på det, er det da 24 FPS? Mener at DVD Architect ikke liker det så godt, og vil helst at jeg skal rekomprimere. Ellers noen andre innstillinger å huske på for å få filmlook på det? Har jo 3CCD, så fargekorrektor bruker jeg lite av.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Frameraten er berre ein liten del av å få «filmlook», og forskjellen mellom 24 og 25fps er no ein gong ganske liten... Det at du har tre biletbrikker tyder ikkje at fargekorrigering er unødvendig. Vil tru at alle store spelefilmar laga i seinare tid har vore gjennom fargekorrigering. Les t.d. denne. I tillegg er det lurt å få so gode opptak som mogeleg. Redigert: Sjå òg denne tråden. Og har du stort budsjett kan du prøve Magic Bullet. Endret 9. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå