RealNumero1 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Når jeg spiller Cs fungerer lyden veldig bra helt tild et plutselig blir hakkete og jeg ikke hører skrittene elelr skuddene (Hvertfall ikke hvert skudd:p) Jeg har Siberia USB Lydkort og instalert driverne.. Når jeg går ut av CS forsvinner den hakkete lyden og lyden blir klar og fin igjen. Noen som kan hjelpe meg og forklare hva som er grunnen til at lyden blir hakkete? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Chizzi_RoXe Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hadde samme problemet for mange mange mange herrens år tebars, lydkortet ditt har det "miljø lyd" effect på? det kan være som f.eks at du går inn i en storhall på CS så begynner du og høre musikk i ekko, og lignendes, jeg skrudde bare av denne effekten så ordna alt seg Lenke til kommentar
RealNumero1 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Nei lyden blir veldig skurrete.. hører nesten ingenting. Når jeg ser film på PCen merker jeg også at lyden blir veldig skurrete.. dette skjer ca en halvtime ut i filmen.. Jeg ahr hørt at det kan ha noe med for liten strømforsyning? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hmm. Prøvd å reinstallere CS og drivere til lydkortet? Lenke til kommentar
RealNumero1 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Ja det har jeg, men det samme problemet oppstår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå