Nistelrooy17 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Keeper: Manuel Neuer Høyreback: Sergio Ramos Venstreback: Phillip Lahm Midtstopper: Rio Ferdinand Midstopper: Pepe Høyre indreløper: Frank Ribery Sentral Midtbane: Joao Moutinho (defensiv) Venstre indreløper: Rafael Van Der Vaart Høyre Ving: Klaas Jan Huntelaar Spiss: Ruud Van Nistelrooy Venstre Ving: David Villa Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Måtte bare fortsette denne tråden -------------Chech ----------Terry Ferdinand Ramos------------------------A.Cole ------------Essien Ribery----------Lampard----Ronaldo -----------Anelka Zlatan Trener: Gus Hiddink Lag: Chelski Hvem kan slå dette laget her?? Skal spille FM etter jobben i veranda`en Endret 22. juni 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Messi-------Totti----Trond Olsen ----Anderson--Ribery---------- ---------De Rossi--------------- -Evra---Vidic--Mexes--Ramos -------------Buffon------------- Kaptein og dødballtaker: Totti Dette hadde vært uslåelig! Endret 22. juni 2009 av sandinista Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Eh. Itjande Degen-Wæhler-G.Neville-Dossena Babel- Nunez- Bruno Cheyrou - Lucas -Nani Voronin -------- Ray Clemence Phil Neal-Tommy Smith-Alan Hansen-Alan Kennedy Macca-Gerrard-John Barnes Kenny Dalglish Ian Rush-Fernando Torres/Fowler Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Messi-------Totti----Trond Olsen ----Anderson--Ribery---------- ---------De Rossi--------------- -Evra---Vidic--Mexes--Ramos -------------Buffon------------- Kaptein og dødballtaker: Totti Dette hadde vært uslåelig! Ribery som indreløper? Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ribery som indreløper? Ja, måtte bare ha han en plass. Han kunne sikkert fungert som indreløper også Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 1. Peter Schmeichel (målvakt) 2. Leonardo (venstre back) 3. Cafu (høyre back) 4. Paolo Maldini (Midtstopper) 5. Franz Beckenbauer (Midtstopper) 6. Zinedine Zidane (Midtbane Sentral) 7. Johann Cruyff (Midtbane Sentral) 8. Socrates (Høyre kant) 9. George Best (Venstre kant) 10. Pele (Spiss) 11. Diego Maradona (Spiss) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 "All-Time" (4-1-3-1-1): Schmeichel - Cafu, Maldini, Nesta, R.Carlos - Keane - Beckham, Zidane, Figo - Cantona - Ronaldo. "Nåværende" (4-4-1-1): Buffon - Ramos, Ferdinand, Terry, Lahm - Messi, Gerrard, Iniesta, C.Ronaldo - Kaká - Torres. *Begge to er gjort utifra den perioden jeg har fulgt fotball. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Startoppstilling: ------------------Cech---------------- --Ramos--Ferdinand--Terry--Cole-- --Messi--Xavi--Lampard--Ronaldo-- -------------Zlatan--Villa------------- Benken: Casillas, Pique, Essien, Iniesta, Robery, Kaka, Torres Manager: Guus Hiddink Lagnavn: WorldsBest FC Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Får vel hive meg med jeg også Schmeichel Cafu - Ferdinan - Koman - Maldini Nedved - Keane - Scholes - Giggs Cantona - Van Basten Trenger ikke innbyttere med det laget der, uslålig Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Lagnavn: WorldsBest FC Oppfinnsomt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) All-star (den perioden jeg har fulgt fotball): Oliver Kahn Paolo Maldini - Rio Ferdinand - Alessandro Nesta - Roberto Carlos Pavel Nedved - Zinedine Zidane - Paul Scholes - Ryan Giggs Dennis Bergkamp - Eric Cantona Benk: Peter den store Fabio Cannavaro Cristiano Ronaldo Raul Thierry Henry Ronaldinho Lionel Messi Edit: Ble inspirert, og innså at jeg hadde glemt en del spillere når jeg skrev i tillegg, så jeg kjørte en edit. Takk Hegland Endret 3. juli 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Kjører samme som Wisbatov, all-star fra den tiden jeg har sett. Gianluigi Buffon Lilian Thuram - Alessandro Nesta - Fabio Cannavaro - Roberto Carlos Cristiano Ronaldo - Zinedine Zidane - Patrick Vieira - Pavel Nedved Thierry Henry - Dennis Bergkamp Subs: Oliver Kahn Kolo Tourè Paolo Maldini Ronaldinho Eric Cantona Lionel Messi Ronaldo Endret 3. juli 2009 av Hegland Lenke til kommentar
Ogrheimen Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Torres Riera - Gerrard - Kuyt Alonso - Mascherano Aurelio - Agger - Carragher - Glen Johnson Reina ... Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 ----------------Perkins--------------- Corluka--------King------Wæhler-------Jepsen Lennon--------Jenas------Modric------Fredheim Holm ---------------Defoe-------Moa Ikke vanskelig å se hvilke lag jeg heier på Best i verden: ----------------Buffon----------------- Dani Alves---Vidic------Puyol------Abidal Ronaldo----Gerrard-----Xavi-------Messi ---------Zlatan------Eto'o------- Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Peter Schmeichel Carlos Alberto - Giacinto Facchetti - Nemanja Vidic - Dennis Irwin Cristiano Ronaldo - Johan Cruijff - Duncan Edwards - George Best Ferenc Puskas - Gerd Müller Benken: Oliver Kahn Roberto Carlos Cafu Michel Platini Ronaldinho Eric Cantona Navn: The chosen ones FC Kaptein: Johan Cruijff Ronaldo og Best på sitt beste banker begge godt over 30 mål, Puskas og Müller på topp hadde egentlig vært urettferdig, men det driter jeg i! Endret 10. juli 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Fulgt fotball (4-5-1) Buffon, Cafu - Hierro - Cannavaro - R. Carlos, Redondo - Makelele, Figo - Raúl - Zidane, Ronaldo Trener: Del Bosque, joker: Zamorano Favoritter (3-5-2) Casillas, Ramos - Pepe - Materazzi, Gago - Essien, Higuain - Totti - Cassano, Zlatan - Drogba Trener: Mourinho Her snakker vi kamper med ti mål i snitt, og forholdsvis jevn resultattavle Men ja, mine favorittspillere holder til høyt oppe på banen. Med disse gutta blir det også underholdning både på og utenfor banen! Fem-seks drittsekker sier noen, herlige typer sier jeg. Beste XI Casillas, Maicon - Vidic - Pepe - Evra, Essien - Gerrard - Xavi, C. Ronaldo - Zlatan - Messi Trener: Ferguson Ikke bare komponert utifra hvem som er best, men også et lag med ulike spillertyper jeg tror hadde fungert ypperlig sammen. Burde gå an å spille tiki-taki og festfotball med det der Endret 9. juli 2009 av Higuain Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Fem-seks drittsekker sier noen, herlige typer sier jeg. Materazzi herlig, care to enlighten me? Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) --------------------I.Casillas-------------------- -D.Alves - C.Pyuol - J.Terry - Zambrotta----- -C.Ronaldo - D.Silva - Kaka - L.Messi- ---------D.Villa ----- F. Torres------------ Navn: FC "Mitt etternavn" Manager/trener: Meg Kaptein: Carles Pyuol Innbyttere/reservelag: G.Buffon - E.Van Der Sar - S.Ramos - R. Ferdinand - J.Riise - Xavi - Iniesta - R.Albiol - S.Gerrard - A.Pirlo - X.Alonso - W.Rooney - Zlatan - Eto'o Endret 17. juli 2009 av stiff-leet Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Casillas Ramos - Carragher - Nesta - Lahm Alonso - Xavi Villa - Gerrard - Messi Torres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå