tharshan Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei! Spørsmålet mitt er eg kan bruke ein program til å øke volten på skjermkortet. Med ATI tool får eg spenninga oppi 157V, men finst dte andre porgrammar som kan gje kortet endå meir spenning? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Skal du overklokke enda mer da eller? Jeg er hvertfall kjempefornøyd med kortet, men om du har noen tips hvordan jeg får enda bedre ytelse blir jeg glad. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Har du overklokka kortet då? Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Vet ikke om du får mer spenning på kortet enn med ati tool men prøv ati tray tool det er mulig å skifte spenninga der og så ser du om du får høyere. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 hvis du ikke får dratt det langt nok med ati tray tools, kan du vurdere å flashe kortet... bare send meg pm hvis du lurer på hvordan du gjør det og hvordan du får høyere spenning med det eller noe Lenke til kommentar
Intern Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Må dere ta det på PM da? Ville vært bedre om du kunne skrevet hvordan man gjorde det, her Hagr. Er jo sikkert andre med samme kort som vil flashe... Endret 11. desember 2006 av Intern Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=685784&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå