Gå til innhold

Dummet meg ut ved partisjonering for litt for lenge siden...

Anbefalte innlegg

Opprettet tre partisjoner på diskene mine (se sign), vil bare ha to... :smile: Har nå 30Gb på c:(windows) 40Gb på d:(programmer og spill, hvor idiotisk er det...?) og 170 på f:("media") , vil heller ha en 40 Gb Win-disk og resten til annet, _uten_ å ta en h*lvetes backup, lar det seg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, har brukt PM før med hell, (er ikke første gang jeg har gjort dette, begynner å føle meg ganske dum etterhvert...) Innholdet på C: og D: er ikke viktig, det er bare å installere på nytt, men jeg er livredd for å miste det jeg har på f:, _mange_ gode timer med nedlastning som ligger bak der... Men hvis jeg tenker rett: "Deler" D:, gir de første 10 gig der til C:, og gir de siste 30 til f:, da skulle vel strengt tatt både c: og f: være relativt uberørt og bare fått et "påheng"? Må nevnes at jeg striper diskene!

Lenke til kommentar

Jeg har gjort det samme med mitt RAID 0, dvs fjernet en partisjon og allokert litt av plassen til en partisjon og resten til en annen partisjon. Det tok sin tid, men gikk helt fint.

Poenget er at Murphys lov er vanskelig å komme unna, så det som kan gå galt, kan faktisk gå galt. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...