Snublefot Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 En rose eller 20. Alt i mellom blir bare teit. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Spiller vel ingen rolle, vel. Jeg hadde gått for et oddetall, men ikke tenkt noe videre over hva det betyr. Lenke til kommentar
sweetpanda Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det har vell ikke så mye og si hvor mange roser du gir. ? Det viktigste er at de er røde, det SKAL være røe roser. ! Det er røde som betyr "Jeg elsker deg" uansett hvor mange du gir har de samme betydning. . Jeg har eks. på hva forskjellige rose-farger betryr: Hvid rose: Du må aldri forlade mig Lyserød rose: vores kærlighed er evig ung Rød Rose: Jeg elsker dig Da ser du kansje hvor viktig det er de er røde, ikke om der er 7 eller 20 stk. ? Men asså 7 stk. er billigst, så kjøp 7 RØDE roser du, heh Lenke til kommentar
..:Harald:.. Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Litt morsomt at folk fortsatt svarer til trådstarter. Tross alt over et år siden tråden ble startet :!: Jeg regner med han fant ut hvor mange roser han skulle gi henne for en god stund siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå