Jack_Daniels Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei jeg skal gi roser til min kjære dame men har hørt at: 7 røde roser betyr at man elsker den personen men det samme har jeg hørt om 20 røde roser, hvilken av de to er det egentlig? Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei jeg skal gi roser til min kjære dame men har hørt at: 7 røde roser betyr at man elsker den personen men det samme har jeg hørt om 20 røde roser, hvilken av de to er det egentlig? 7459689[/snapback] Trodde 3 roser var jeg elsker deg eller noe sånt jeg. Skal ikke si noe sikkert, mulig jeg husker feil Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Faen enda et valg! Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 En enkel rose: Forbindes med enkelhet – fullt utsprunget sier den ”Jeg elsker deg” eller ”Jeg elsker deg fremdeles”. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) 20 roser er jo råflott da.. damen vil jo bli utrolig gla, tror at 20 faktisk slår godt ann.. Edit: men 1 rød rose er også veldig søtt da.. er veldig enkelt... 20 roser kan "skremme" dama.. Endret 9. desember 2006 av TuppenX2 Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Jammen faen da! kom med 2 valg og jeg har 4 valg nå? :S Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har hørt gode ting om 100 også Mulig 20 blir litt i overkant. Skal ha plass til det i en vase også. Kan kjøpe 1 eller 3 pluss noe annet personlig. Oops, et valg til Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Ja men noen som vet dette sikkert, jeg vil liksom ikke kome der med 4 roser, så spørr hun, hvorfor 4 roser? det betyr at jeg elsker deg... og hun bare nei, det er 3 roser som betyr det, så blir jeg rød i toppen og ingentign positivt:P Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Spør betjeningen i blomsterhandelen du velger å kjøpe rosene. Har fått stor hjelp med slikt de gangene jeg har vært der for å handle roser. Endret 9. desember 2006 av Porki Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tror ikke det er noen fasit, men 3 roser hadde vært fine greier, da de koster mellom 35-45 kr per stykk. (Løssnitt.) Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Roser skal aldri være et partall har jeg hørt. Finnes forskjellige rosespråk tydeligvis, men er her noen linker: http://anitaslittlecorner.com/valentin/rosesprak/roser.htm http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102692 http://www.femina.no/php/art.php?id=310397 Søk på "si det med roser" eller "rosespråket" på google, og visdom vil du finne. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 hmm takker ja får vel ta tipset om å spørre i blomster foretningen Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Antallet i en bukett har også en betydning 1 blomst: Du er min eneste ene. 2 blomster: La oss reise vekk sammen. 3 blomster: Når kan vi treffes igjen? 4 blomster: Jeg er takknemlig. 5 blomster: Jeg gjør hva som helst form deg. 6 blomster: Jeg tviler på ditt ord. 7 blomster: Jeg elsker deg. 1 rød rose : Jeg begjærer deg 3 røde roser : Jeg elsker deg 7 røde roser : Jeg er din for evig 1 rød rose pluss 2 knopper : Dette må holdes hemmelig OK nå er jeg forvirret!! Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg ville gått for tre røde roser Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg ville gått for tre røde roser 7459985[/snapback] ok ja tror jeg går for den jeg og, takker for alle svar! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Enten en helt ordinær antall ( 12 sikkert ) eller en. Sånn to eller tre blir bare tåpelig. Ser bare ut som du gikk opp for penger eller noe.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Og uansett, så lenge ikke dama heller vet disse "rosereglene" er det jo ett fett. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hade det vært meg som fikk dem, så hadde jeg ikke stått der og telt antallet og lurt på betydningen, jeg hadde blitt glad for at jeg fikk dem Hehe.. Men kanskje lurt å tenke gjennom det dersom du har ei som er veldig opptatt av sånt. Men nå er ikke jeg blomstertypen heller, hehe.. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har vel litt med hvor lenge dere har holdt sammen og liksom.. "Kjøper ikke 20 roser til en du har kjent i 2 mnd.. " Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Et stykk spam slettet. Noen tror at fordi det står Sex i forumtittelen skal alle tråder dreie seg om kjønnsorganer... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå