Iris_L Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har noen lyst til å legge snø på denne headeren? Gjerne på "God jul" teksten hvis det er mulig, og på selve knappen. Jeg har prøvd litt selv også, men mine kunnskaper strekker desverre ikke til EDIT; Jeg tenker på en snø ala den som er på headeren på denne siden: http://www.tegnebordet.dk/index.php?vis=forside.php Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Bump Hvis ingen har tid til å gjøre det, vil noen gi ut en liten guide om hvordan man kan gjøre det? Har prøvd med bare en enkel myk brush, men det ble ikke så fint skjønner dere. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Jepp - men bare på skriften, og muligens på knappen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Hvordan lage snø eller regn i photoshop: Create a new layer. Fill it with black, now go to filter>noise>add noise Amount = 70, gaussian and monochromatic Next, go to filter>blur>gaussian blur Radius = 1.5 pixels Now, go to image>adjustments>levels (or press control + L) Channel = rgb Input levels = 90, 1.00, 120 Output levels = 0, 255 Set the 'snow' layer's blending mode to 'screen' (this is done on the small layers box in the bottom right hand corner). If you want it to be more intense, then duplicate the layer again. If you want it to be a bit rainy, then go to Filter>Blur>Motion Blur. On that menu, you can adjust the angle and speed of rain. Endret 10. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hvordan lager man snø oppå skrift? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Hvordan lager man snø oppå skrift? 7477551[/snapback] Det var det jeg òg lurte på Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 senn motimann har gjort det ser det ut som at han har lagt hvit der han vil ha det og brukt bevel og sanne småting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå