OgnOmm Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Er det bare meg eller er det ingen helt rette svar på spm 2 på dagens julekalender? (Spm kl: 00.45) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det er bare deg... Ett av alternativene er riktig. EDIT: OK, noen sier de finner info på japanphoto.no som ikke stemmer med noen alternativer. Kan noen gi meg en URL? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Hvordan får du det til å gå opp? Det er ikke 9 butikker i norge (med mindre det er et lurespm da) Det er ikke 13 butikker i norge og danmark (samme som ovenfor) Det er ikke 20 butikker i norge og sverige (men det er neimen ikke langt unna) Det er ikke 33 butikker i norge, sverige og finland Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 http://asp09.photoprintit.de/microsite/18/imprint.php Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Prøv denne: http://www.japanphoto.no/About.html EDIT: Trygg i vissheten om at noen likevel klarer å svare feil går jeg nå og legger meg. Natta! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Japan Photo har i dag 18 butikker i Norge og 2 butikker i Sverige. Hvorfor er det så vanskelig å sjekke først? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Se der ja... Det ble det noe annet... Men syntes det er litt kjedelig at når jeg googler japan photo og kommer på en norsk japan photo side så er det et annet svar der :/ EDIT: Mr.Berg sjekk linken jeg fant... Endret 9. desember 2006 av OgnOmm Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hvorfor følger du ikke bare lenka i artikkelen? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 For da må jeg såfall tilbake for å svare... Liker bedre å åpne en ny side og google litt Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 For da må jeg såfall tilbake for å svare... Liker bedre å åpne en ny side og google litt Hørt om funksjonen "Open in new window"? Finnes i alle nettlesere fra 1995 og nyere elns... Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 For ikke snakke om "open in new tab" som finnes i alle anstendige nettlesere Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Open new tab, og "g japan photo" Seff bruker jeg skikkelig browser. Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Just to confuse everybody a little bit: Until now, everybody is wrong, including our own web page... We have opened a new big shop in Sweden, so it is three there. On the other hand we have closed our smallest norwegian shop, so the total is not that wrong...maybe? It is probably a lawyer who will win the camera, right? ;-) Have a nice day Stephan Stein Administrerende direktør Japan Photo Holding Norge AS [email protected] Endret 9. desember 2006 av JPstoney Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hehe, regner med at spørsmålene baserer seg på sidene bak lenkene i artikkelen. Håper jeg, i alle fall. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Alle vet vel hva spm er mest riktig, så da er det bare å bruke litt skjønn Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Okay, hvis noen klarer å svare feil nå, så gir jeg opp. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Japan Photo bør hvertfall være fornøyd med skikkelig mye eksponering Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Japan Photo bør hvertfall være fornøyd med skikkelig mye eksponering 7462168[/snapback] Ja, tror nok lukkeren er slitt ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg