Alxg Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg har en hp pavillion dv9060ea. Den er ganske ny, men dette problemet var ikke fra starten av... Det er noe som har begynt å skje de siste dagene... Windows mister liksom kontakten til lydkortet etter en stund... Så lyden funker i startten, men så faller den ut. Slik ser feilmeldingene ut: Endret 15. desember 2006 av Alxg Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Sjekk etter nye driver for lydkortet ditt hos produsenten. (Evt. på HP sine sider). Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg installerte de nyeste driverne, men det fungerte ikke Men så trykket jeg skru tilbake til tidligere versjoner og da fungerte det Så nå funker alt Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Nå faller lyden ut igjen Etter jeg har oppdatert lydkortet så funker lyden i et par min til den faller ut igjen samme feilmeldinger som tidligere post. En ting som er rart er at hvis jeg starter opp et program/spill før feilen med lyden oppstår så funker lyden på spillet/programmet, men ikke andre spill/programm. Hva skal jeg gjøre? (I tillegg skifter windows halvveis over til gammel layot. Så noen vinduer er gammel mens andre er media-center.) Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Mer info, har funnet ut at hvis jeg installerer hp sin versjon av lyd kortet sin driveren så funker lyden , men dette må jeg gjøre hver eneste gang jeg starter pc'en Noen må da ha noen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå