NyttVisningsnavn Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Når jeg enten slår av lyden(mute), kobler til hodetelefoner eller skrur av lyden med volumknappen så kommer det en lyd fra høyre side av maskinen. En litt høy suselyd. Er det noen som vet hva dette er? Kan bli ganske irriterende etter hvert. Når jeg har på hodetelefoner blir det også en suselyd når det egentlig skal være stille... EDIT: kom fram til at lyden kom ifra subwooferen. Men jeg vet ennå ikke hva jeg må gjøre for å bli kvitt den lyden. Eller er det ikke mulig? EDIT2: skrivefeil og dårlig norsk Endret 8. desember 2006 av glennandre Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) jeg har brummelyd og så sir det klikk når jeg skrur av og på lyset. Alt pga kjøleskap og annen gugge er koblet til samme kurs. Det eneste som kan hjelpe deg er vel å kjøpe strømrenser. Med mindre der er forsterkeren inni subben sir gir av trafostøy? Endret 9. desember 2006 av Cell_v14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå