Sinnor Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har noen spørsmål da jeg trenger ny receiver til stua. Den yngste dattern min (1,5år) sprengte en utgang på min gamle reciever: Sony STR-DB830 QS, 5.1/DTS, som jeg var veldig fornøyd med. Ga 5000.- for ca. 8 år siden. Hvis jeg legger ca. 5000.- i en ny idag, får jeg samme/bedre kvalitet enn for 8 år siden? Valget står mellom: Sony STR-DA1200ES (4500.-)eller Yamaha RX-V659 (4990.-), må ha sort utgave. Hva ville dere valgt? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hvis jeg legger ca. 5000.- i en ny idag, får jeg samme/bedre kvalitet enn for 8 år siden? Ja det er det absolutt ingen tvil om. Utviklingen på surroundrecivere har vært enorm de siste årene. Jeg hadde uten tvil valgt Yamahaen. Yamaha vinner masse tester,Sony gjør det sjelden. Hvilke høyttalere har du? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg hadde forgjengeren til RX-V659 nemlig 630, og syns den var god. Og 659 er vistnok enda bedre enn den! Så tror ikke det er noe dumt valg, men så har du jo også mye spennende fra HARMAN/KARDON også da Lenke til kommentar
Sinnor Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Høyttalere: Patos B-300 i front. Godt fornøyd med disse. Mission ? center. B&W 600 sub. Hjemmelagde (vifa/seas) bak. Til film fungerer mye helt ok for meg, men det er vel til musikk i to kanaler + sub jeg vil at forsterkeren skal ha nok "tynged/umpf" og kvalitet, så rockefoten kommer av seg selv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Selg de 3 andre høyttalerene å kjøp en stereoforsterker H/K er jo kjent for store strømforsyninger så der er det vertfall mye kraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå