Gå til innhold

Flere VR videoer inn på en DVD?

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg har eit Sony DVD 205, som produserer VR video (VRO, IFO og BUP filer ) rett på DVD i kameraet og dette går fint å sjå i DVD spelaren (Sony HX820). Når eg kopierer dette inn på PC'en, må eg "rename" VRO fila til MPEG for å sjå videoane. Dette formatet reknar eg meg DVD spelaren min også taklar, så eg vill gjerne fått med kapitteinndelinga & dato/tid informasjonen (som eg reknar med ligg i IFO og/eller BUF fila) når eg brenner dette til en vanlig DVD.

Spørmålet er: Korleis kan ein "redigere" kapittel/dato/tid informasjonen slik at ein får denne med seg til en ny DVD (men fortsatt i VR format). Har prøvd Intervideo WinDVD Creator2, men denne vil dela inn i kapittel sjølv, og ikke bruka noko IFO fil (den leser heller ikkje VRO filer).

Ynskjer så å legge inn fleire 8 cm DVD'er inn på ein 12cm DvD.

Har ikkje noko stor behov for å redigere sjølve videoane (iallefall ikkje enda).

Så det eg treng er ein "import" som les både IFO og VRO fil, og lagar kapittel utifå dei inndelingane som allerede er lagt inn i IFO fila.

Som de forstår er eg heilt fersk i dette, og hadde satt pris på litt hjelp så eg kjem i rett retning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...