Gå til innhold

Problem med Gmail på mobilen - lagringsproblemer

Anbefalte innlegg

Når jeg kobler til Gmail kontoen min med telefonen så lastes alle nye meldinger inn, ikke de gamle. Og de "gamle" som jeg har lest siden sist, forsvinner fra mobilen min neste gang jeg oppdaterer.

Hva er greia med det? Jobbmailen og høyskolemailen synkroniserer slik at det som er i innboksen min på serveren også er i innboksen min på telefonen, men Gmail kontoen lever tydeligvis sitt eget liv. :hmm:

Noen som veit hvordan jeg kan få Gmail til å synkronisere istedenfor at den bare laster ned ny/ulest epost? Er det et telefonproblem i det hele tatt (har jo antatt det, derfor jeg poster her)?

Håper noen kan hjelpe!

Har Nokia E61 forresten.. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik det fungerer hos meg er at nye meldinger ligger først. Jo lenger nedover jeg scroller så henter den automatisk inn eldre meldinger, Alt sortert på dato.

Gmail applikasjonen er jo en "tynn klient" som ikke lagrer noe på telefonen men bare henter teksten ved oppkobling. Slik jeg har forstått det iallefall.

Har en Nokia E61 jeg også.

Lenke til kommentar
[..] Gmail applikasjonen er jo en "tynn klient" [..]

7460885[/snapback]

At-det-var-sa-du?! Gmail applikasjonen?

Har bare satt opp leseren som ligger på telefonen min til å hente meldinger jeg, men den fjerner dem som sagt igjen etter at jeg har lest dem..

Men denne Gamil applikasjonen er ny for meg? Egen mail klient asså? Lastes ned omtrent hvor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...