Lynniz Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Hei I løpet av helgen skal jeg bestille min første bærbare pc. Hos meg står valget da mellom Zepto og Asus. Jeg vil nok tro dere alle vil si Zepto med en gang her nå ASUS: http://www.psdata.no/ps.asp?it=130264 Zepto: http://netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=42393 På zeptoen vil specsa se sånn ut: C2D: 5600 . 1,83GHZ 2X1gig ram Harddisk: 100gig Windows: nope Pris: 11216,- Jeg skal bruke pcen til videoredigering, spill, skolearbeid osv. Har Zeptoen Firewire? Hvordan er batterilevetiden på de her to? Jeg har blitt lei av å se sa mange pcer med 7600 korte at jeg blir dårlig, vet jo selvfølgelig at det er et veldig bra kort. Er spillytelsen så veldig mye bedre på Zeptoen? Et "1700" kort høres jo fristende ut . Vis dere har noen andre anbefalinger er det bare å komme med det. Prisen skal helst komme under 12500,- ( Dell, HP, Multicom har jeg sett på så det trenger dere ikke nevne) Endret 8. desember 2006 av Lynniz Lenke til kommentar
magnetxx Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Eg har sett etter ei maskin og finner ingenting bedre enn ASUS F3JP.Kjøper den uten tvil Har bare ikkje bestemt meg for vilken, får den med 1440 x 900 og 1680 x 1050 .kos blir forskjelen på det Kjøp asusen bra kvalitet bedre grafikk alt er bedre,med bæreveske og mus Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Eg har sett etter ei maskin og finner ingenting bedre enn ASUS F3JP.Kjøper den uten tvilHar bare ikkje bestemt meg for vilken, får den med 1440 x 900 og 1680 x 1050 .kos blir forskjelen på det Kjøp asusen bra kvalitet bedre grafikk alt er bedre,med bæreveske og mus 7459521[/snapback] ifølge http://www.notebookcheck.net/ATI-Mobility-...800.2154.0.html (bla ned, fin liste) så kan man bekrefte at ATI X1700 er bedre enn 7600GO. Men det er 2 gig ram på zeptoen da Lenke til kommentar
Gjest Svettie_INAKTIV Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg leste hypermemory på asusen... *grøss* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Gjest Svettie_INAKTIV Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Les litt i denne tråden om Asusen, står litt snack der! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=669175&st=0 Eventuelt kan du også se på 6615 til zepto (Identisk med 6214 bare med annen skjerm, eller så har de noen fine på Multicom! Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Konfigurer Zepto med. C2D T7200 2GiB ram 80GB harddisk 11 631,- Du kan eventuelt kjøpe en ekstern harddisk hvis det skulle være nødvendig. edit: leif Endret 9. desember 2006 av Kubjelle Lenke til kommentar
Lynniz Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Da er Asusen bestilt. Håper jeg blir fornøyd, det er jo også veldig lett å oppgradere minne siden det sitter 1x1024 i den. Kan noen linke til en 1024mb brikke som passer til denne maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå