Gå til innhold

mangel av pin 20 på hiper 580w ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, skaffet meg en hiper 580w idag, når jeg ser på støpslet som skal inn i HKET, så ser jeg at pin nummer 20 ikke er der, er det slik det skal være eller?

takker for svar :)

7459019[/snapback]

Don't worry. Mangler på min Hiper og så det er sikkert slik det skal være.

Lenke til kommentar

Sikker på at det er pinne 20 som mangler? -5V falt ut av ATX-spesifikasjonen for nokon revisjonar sidan, men denne var på pinne 18.

-5V removal: Guidance for –5V has been removed. This legacy voltage was in support of ISA add-in cards. ISA cards are no longer used for a majority of the industry, but custom applications my still exist, refer to Version 1.2 for –5V recommendations.

http://www.formfactors.org/developer%5Cspe...TX12V_1_3dg.pdf

Lenke til kommentar
Sikker på at det er pinne 20 som mangler? -5V falt ut av ATX-spesifikasjonen for nokon revisjonar sidan, men denne var på pinne 18.

-5V removal: Guidance for –5V has been removed. This legacy voltage was in support of ISA add-in cards. ISA cards are no longer used for a majority of the industry, but custom applications my still exist, refer to Version 1.2 for –5V recommendations.

http://www.formfactors.org/developer%5Cspe...TX12V_1_3dg.pdf

7459143[/snapback]

ganske så sikker, står ivertfall et 20 tall på det, men kan være 18 :)

så det er helt normalt? er ikke noen løs kabel eller noe i strømpen

Lenke til kommentar

7459413[/snapback]

Sjekk pluggen mot skjemaet i dokumentet eg lenkja til (side 29). Kan henda dei skriv andre ting på pluggen berre for å plaga. (Evt. modellnummer og anna tull =) Tviler på at det er noko gale.

--

Pinne 18 på 20-pinnerspluggen nr. 20 på 24-pinnerspluggen.

Endret av feikRAM
Lenke til kommentar

7459413[/snapback]

Sjekk pluggen mot skjemaet i dokumentet eg lenkja til (side 29). Kan henda dei skriv andre ting på pluggen berre for å plaga. (Evt. modellnummer og anna tull =) Tviler på at det er noko gale.

7459528[/snapback]

bestilte på demovare på komplett, den kom løst inni pakka, fullt av riper på og støv inni den ><

Lenke til kommentar

7459413[/snapback]

7459528[/snapback]

får ikkje opp sida forresten :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...