[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Spørsmålet mitt lyder som følger:Vil denne radiatorgrillen passe på en Black Ice Extreme?Hvis noe har denne radiatoren/grillen kan gi meg noen mål så kan jeg sjekke selv?Jeg har gått i fellen å ikke gjøre godt nok forarbeid før en mod av kabinettet mitt så klarte å skjære et for stort hull til radiatoren men denne saken vil rette det opp igjen. Så hvis den passer på radiatoren min så hadde det vært perfekt. Lurer også på en ting angående mitt waterchill sett. Hvilken komponent vil jeg tjene mest på å bytte ut? og vil jeg tjene mye på det?Sette består av cpu,gpu,chipset blokk, extrem versionen av pumpen (1200 l/t er den vel), dual 120 black ice extreme og slanger og slik... Har tenkt til å kjøpe en fillport også.Vil jeg tjene noe på å bytte alle nippler til 1/2"? (og selfølgelig slangen og da )Liker ikke helt disse "hurtig" koblingene. Liker å vite at alt sitter spesielt med tanke på litt små lan og sånn...Takker for alle svar som eventuelt kommer Mvh-Bountyhunter(Forbeholder meg retten til å rette eventuelle skrive feil uten forvarsle og dere får ikke lov å klage ) Endret 28. desember 2018 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det passet hos meg. Riktignok ikke 100%, og ikke direkte på radiatoren, men med 2 vifter i mellom så gikk det fint. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det passet hos meg. Riktignok ikke 100%, og ikke direkte på radiatoren, men med 2 vifter i mellom så gikk det fint. 7480297[/snapback] Hvis det ikke passer 100%, hvordan fester du da radiatoren i viftene? Sett at du har det slik: ----------- (grill) -(V)--(V)- (vifter -®--®- (radiator) Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) ok takk for hjelpen prøver nok det da nå blir det 3x120 mm istedet for Endret 22. desember 2006 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 For at det skal passe med 3x120mm radiator, må du nok belage deg på å drille litt... Og hvis du skal kjøpe fra microplex, kan du nok utelukke det. I oktober hadde jeg tenkt til å kjøpe den her, og nå, over 2 måneder senere, er den fortsatt ikke på lager: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=AC32031&mcat=14s265 Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 ok... men trenger egentlig ikke å feste viftene i den... radiaoren og viftene henger under toppen av kabinettet og denne vil komme oppe på toppen. Den trenger bare å passe over radiatoren hvis du skjønner? dekke kantene litt osv.. Mvh Bountyhunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå