Gå til innhold

Hvor mye tid har du kastet bort på TV-serier?

Anbefalte innlegg

MyEpisodes er en fin tjeneste som holder orden på TV-seriene du følger med på. Du får beskjed når det kommer nye episoder, du kan krysse av de du har sett osv.

Nå har det kommet en ny funksjon, Time I've wasted. Enkelt og greit regner den ut hvor mye tid du har brukt på å se serier.

Jeg får være først ut:

You have:

- Listed 10 shows.

- Watched 336 episodes.

- Wasted 5 days, 20 hours infront of the screen!

Har ikke tatt meg bryet med å regge alt jeg har sett på TV, og i tillegg kommer norske serier...

Endret av cecolon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skrev opp Band of brothers og fikk 4 timer og 10 min.. Dette stemmer ikke helt, for hver episode varer vel i snitt ca. 1 time.. Mener dem kanskje at 4 timer og 10 min er bortkastet tid i denne serien, resten er er det ikke?

Jeg har f.eks sett 1570 episoder (har bare kommet til J i registrering.).. snitt varighet for disse er ca 40 min.. Da sitter man i 1046 timer eller ca. 43 dager, ikke som myepisodes.com sier, 3 weeks, 6 days, 6 hours, 10 minutes

Rett skal være rett, og jeg ønsker ikke å miste over 10 dager som jeg virkeligen har kastet bort.. :roll:

Endret av Battone
Lenke til kommentar

* Listed 16 shows.

* Watched 908 episodes.

* Wasted 2 weeks, 1 days, 18 hours, 20 minutes infront of the screen!

Men, nå tar dette ikke med i beregning serier så som Pure Pwnage, Typisk Norsk og en rekke enkeltepisoder jeg ikke kan finne frem til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...