Insaneus Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Front: Dali Concept 6 Bak: Dali concept 1 Senter: Dali concept center Sub: DALI Concept Sub 12 Vet ikke helt om jeg skal kjøpe front eller sub først... hva ville dere gjort? kan få Sentern og Concept 1 for 1500:- så blir nok og kjøpe den og bygge utifra det... hva synes dere folkens? Endret 12. desember 2006 av Insaneus Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hvordan forsterker har du, eller har du tenkt til å kjøpe? Også må jeg bare stille spørsmålet jeg gjør til alle som skal kjøpe surround: Hører du mest på musikk eller ser du mest på film? Lenke til kommentar
Insaneus Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 hmm... jeg ser mye på film... og dama hører mye på musikk... så blir litt av de meste... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Ok, men hvordan reciver skal drive dette da? Det ser ut som ett bra oppsett! Endret 9. desember 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
Insaneus Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Har desverre ikke navn på den... er en yamaha RX-V359 om jeg ikke husker feil... ikke noe å skryte av akk... men er det jeg har:P haha vurderer nermere sommern å kjøpe en H/K... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det blir nok vanskerlig for den forsterkeren og drive det oppsettet. Du vil få ok lyd, men blir nok litt lite bass. Det er rett og slett for lite kraft i forsterkeren. Men hvis du kjøer en H/K snart blir det nok bra! Lenke til kommentar
Insaneus Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 eller noen annen forsterker som gir mer for pengene? Lenke til kommentar
Insaneus Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 skulle dette funke med 4x Dali concept 1 isteden for Dali concept 6 som front? trøkk tror jeg det blir uansett med tanke på subben... kan man kjøre på 4x Dali concept 1 så har jeg råa med allt med engang... så slipper jeg vente:P Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg ville heller ventet Lenke til kommentar
Insaneus Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg ville heller ventet 7465853[/snapback] oki:D Men ang. forsterker... hva med dette? Lenke til kommentar
Insaneus Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 følger det med stativ til concept 1?? Lenke til kommentar
Insaneus Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 skulle det holde med Harman Kardon HK 3380 eller Harman Kardon HK 3480 til dette? vill helst ikke legge så mye mer penger i det en detta... må jo få solgt den dritten jeg har også Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 skulle det holde med Harman Kardon HK 3380 eller Harman Kardon HK 3480 til dette? vill helst ikke legge så mye mer penger i det en detta... må jo få solgt den dritten jeg har også 7468638[/snapback] 3380 og 3480 er stereo recievere, altså kun to kanaler. Har sagt dette utallige ganger før, men concept sub'n er ikke særlig tess... Og jeg ville valgt Artech serien til QLN anytime forran concept. Lettdreven er de også, burde bli mye morro selv med din forsterker. F.eks så låter selv en blodfattig Pioneer 916 på Artech 8 overraskende tøft. Lenke til kommentar
Insaneus Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 skulle det holde med Harman Kardon HK 3380 eller Harman Kardon HK 3480 til dette? vill helst ikke legge så mye mer penger i det en detta... må jo få solgt den dritten jeg har også 7468638[/snapback] 3380 og 3480 er stereo recievere, altså kun to kanaler. Har sagt dette utallige ganger før, men concept sub'n er ikke særlig tess... Og jeg ville valgt Artech serien til QLN anytime forran concept. Lettdreven er de også, burde bli mye morro selv med din forsterker. F.eks så låter selv en blodfattig Pioneer 916 på Artech 8 overraskende tøft. 7480946[/snapback] så dette skulle holde lenge? og komp. med en sub etterhvert?? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vil bare si at Consept Suben høres rumpe ut i forhold til mye i samme prisklasse, for eksempel XTZ 99 W10.16 eller billigere SVS modeller.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 så dette skulle holde lenge? og komp. med en sub etterhvert?? 7482027[/snapback] Jess, der har du pakken som låter fabelaktig iforhold til pris! God sub som matcher er Velodyne CHT-10R, evt 12R. Går du for den sorte høyttaler pakken så passer designet på helt perfekt. Sort og pianolakk i front. I valnøtt blir det ikke helt samme matchen desverre. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 kjøp en annen subb , har en dali concept sub her hjemme og den så passe bob bob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå