Gå til innhold

Er "Dali Concept 5.1" et bra valg?

Anbefalte innlegg

Front: Dali Concept 6

Bak: Dali concept 1

Senter: Dali concept center

Sub: DALI Concept Sub 12

Vet ikke helt om jeg skal kjøpe front eller sub først... hva ville dere gjort? kan få Sentern og Concept 1 for 1500:- så blir nok og kjøpe den og bygge utifra det... hva synes dere folkens?

Endret av Insaneus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skulle det holde med Harman Kardon HK 3380 eller Harman Kardon HK 3480 til dette? vill helst ikke legge så mye mer penger i det en detta... må jo få solgt den dritten jeg har også:p

7468638[/snapback]

3380 og 3480 er stereo recievere, altså kun to kanaler.

Har sagt dette utallige ganger før, men concept sub'n er ikke særlig tess... Og jeg ville valgt Artech serien til QLN anytime forran concept. Lettdreven er de også, burde bli mye morro selv med din forsterker.

F.eks så låter selv en blodfattig Pioneer 916 på Artech 8 overraskende tøft.

Lenke til kommentar
skulle det holde med Harman Kardon HK 3380 eller Harman Kardon HK 3480 til dette? vill helst ikke legge så mye mer penger i det en detta... må jo få solgt den dritten jeg har også:p

7468638[/snapback]

3380 og 3480 er stereo recievere, altså kun to kanaler.

Har sagt dette utallige ganger før, men concept sub'n er ikke særlig tess... Og jeg ville valgt Artech serien til QLN anytime forran concept. Lettdreven er de også, burde bli mye morro selv med din forsterker.

F.eks så låter selv en blodfattig Pioneer 916 på Artech 8 overraskende tøft.

7480946[/snapback]

dette skulle holde lenge? og komp. med en sub etterhvert?? :w00t:

Lenke til kommentar
dette skulle holde lenge? og komp. med en sub etterhvert?? :w00t:

7482027[/snapback]

Jess, der har du pakken som låter fabelaktig iforhold til pris! God sub som matcher er Velodyne CHT-10R, evt 12R.

Går du for den sorte høyttaler pakken så passer designet på helt perfekt. Sort og pianolakk i front. I valnøtt blir det ikke helt samme matchen desverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...