Gå til innhold

Merkelige farger ved videospilling.

henrik_s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har også hatt noen tilsvarende problemer, spessielt hvis jeg prøver å se på film etter å ha spilt CS:S.. da har alt sammen en tendens til å bli rosa/ få et rosa skjær over seg..

etter en restart bruker alt å være ok igjen..

sitter med et 7800GT kort.

btw.. det kan også være noe galt med codekene dine...

Endret av Winnetou
Lenke til kommentar
har også hatt noen tilsvarende problemer, spessielt hvis jeg prøver å se på film etter å ha spilt CS:S.. da har alt sammen en tendens til å bli rosa/ få et rosa skjær over seg..

etter en restart bruker alt å være ok igjen..

sitter med et 7800GT kort.

btw.. det kan også være noe galt med codekene dine...

7458990[/snapback]

jeg har også akkurat samme problemet med mitt 7900 gt. for å få fargen vekk bruker jeg å åpne og lukke cs 1.6.

Lenke til kommentar

jeg hadde også dette problemet. det løste seg midlertidig ved å bruke videofargeinnstillingene med nvidia control panel (nye varianten). problemet var at den hoppet kjapt og tilfeldig tilbake til gamle innstillinger igjen.

etter litt googling fant jeg ut at det er et problem med nvidia control panel. løsningen var å bytte tilbake til fra den nye nvidia control panel til classic nvidia control panel. da løste problemet seg og har fungert siden.

For å forandre til classic, høyreklikke på desktop og velg properties, settings --> advanced --> geforce "navn på kort". på menyen som popper ut på siden skal du finne en innstilling for kontrollpanelgrensesnitt.

Edit: Når man har switcha tilbake til classic, kan man gå tilbake til default settings og justere videofargeinnstillingene med det som utgangspunkt.

Håper det hjelper for dere og.

Endret av zumzum_1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...