marama Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Sitter å leser litt i forumet. begynner å lure på om kanskje jeg ikke skal investere i tv allikevel. kommer til å se tv med vanlig analog antenne +analog tuner + god gammel dvd spiller......+xbox360 som jeg har forstått det så blir ikke bildet så veldig bra da. trenger kabel ditt og kabel datt, digital ditt og datt hva må jeg kjøpe i tillegg til tvn av kabler og slikt for å få ett "bra" bilde?? koster vel noen kr som jeg har forstått vil ikke ende opp med en tv som har dårligere bilde en min vanlige gode gamle på 6år 29" Trenger serriøst hjelp!! går jeg i butikk så blir jeg sikkert lurt!! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Analog antenne: Der er Panasonic suveren Xbox 360: Her har du et problem. LCD anbefales til spilling. Dette på grunn av innbrenning og oppløsning. Der er LCD bedre. Når det gjelder kabler: Med de analoge er det ikke så mye annet å gjøre enn å bruke de dårlige gamle coaxkablene. DVD-spiller:Her bør du helst ha en spiller med HDMI,slik at du bruker en HDMI-kabel for å overføre lyd og bilde. Xbox-360:Bruk komponentkabel. Endret 8. desember 2006 av Morten K Lenke til kommentar
marama Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) takker for svar ble faktisk litt beroliget. så bare folk snakket om kabler i prisklasse 1000k+ "monster"?? da blir det sikkert pv60 før jul xbox kan spilles på den gode gamle "men må prøves litt på plasman" Endret 8. desember 2006 av marama Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Du har vel lest en del tester av PV60? Det er den absolutt beste i sin prisklasse. Lykke til,jeg er 100% sikker på at du blir fornøyd! Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Analog antenne: Der er Panasonic suverenXbox 360: Her har du et problem. LCD anbefales til spilling. Dette på grunn av innbrenning og oppløsning. Der er LCD bedre. Når det gjelder kabler: Med de analoge er det ikke så mye annet å gjøre enn å bruke de dårlige gamle coaxkablene. DVD-spiller:Her bør du helst ha en spiller med HDMI,slik at du bruker en HDMI-kabel for å overføre lyd og bilde. Xbox-360:Bruk komponentkabel. 7459005[/snapback] er da strengt tatt ikke et "must" med HDMI til dvd da... Mitt tips er å heller kjøpe skikkelige komponente kabler til dvd spilleren du allerede har siden spilleren mest sannsynelig ikke støtter HDMI? Støtter den heller ikke komponente kabler og du alikevel skal ha en dvd spiller er det vel like greit å bare kjøpe en med HDMI støtte, uansett koster HDMI kablene en del mer enn komponente kabler. Lykke til Mvh Jabbala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå