vifteovn Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Jepp surfet innom dem i dag og såg denne : http://www.thermaltake.com/products/subzer...o/subzero4g.htm Virker kul er HAMMER kompatibel :wink: Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Peltier kjøling på GPU,CPU, ka e d som e nyt med d? koster sikkert minst dobbelt so mykkje som vanlig peltier også da.. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 det geniale med det er vel at vanlige mennesker kan installere det uten å vite så altfor mye om peltierkjøling :razz: jaja.. nå som peltier er dagligdags hva skal vi da ta oss til med for å være extreme ?? Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Kan jo sikkert bli billigere enn å kjøpe de dyreste fra feks, Alpha, Swiftech, osv. blir jo fort 5-600 der Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Det ser ut som at ThermalTake har lisensiert teknologien fra israelske Active Cool, som jeg nevnte i denne posten... Ser jo lovende ut, og som xthal nevnte, er dette "peltierkjøling for folket". Men jeg vil se reviews og reelle tall før jeg gjør opp en endelig mening... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Endelig noe virkelig inntresannt fra Thermaltake. :smile: Etter den BayBus tingen ble jeg litt opgitt ,men denne tingen så inntresannt. Får bare håpe at de blir like efektive som det ser ut som da.. (Eller Som TT reklamerer for) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå