Muffinman Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Holder på å modde filene som behøves for å aktivisere raid 5 funksjonalitet i win xp. Har fått det til på to av tre filer, men den siste "dmboot.sys" har jeg problemer med. De to linjene som skal forandres i henhold til denne linken stemmer ikke med beskrivelsen i artikkelen. Kan det ha kommet en ny versjon av filen siden artikkelen ble skrevet for en stund siden? Noen tips? Endret 8. desember 2006 av Muffinman Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Holder på å modde filene som behøves for å aktivisere raid 5 funksjonalitet i win xp. Har fått det til på to av tre filer, men den siste "dmboot.sys" har jeg problemer med. De to linjene som skal forandres i henhold til denne linken stemmer ikke med beskrivelsen i artikkelen. Kan det ha kommet en ny versjon av filen siden artikkelen ble skrevet for en stund siden? Noen tips? 7458452[/snapback] Adressen er 69742 i decimal på det du søker. (i Hex 1106Eh-1107Dh) Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Takker for det, tror jeg fikk det til. Imidlertid får jeg ikke diskene til arrayet mitt på en stund enda. Vet du kanskje om en måte å sjekke om Raid5-funksjonaliteten er skrudd på, annet enn å sette opp arrayet? EDIT: Skrudde av systemgjenoppretting og startet i sikkermodus for å overskrive filene. Ser ut som det gikk bra. Det er altså muligens ikke nødvendig å bruke xp-cd`en slik som man gjør i artikkelen hos Tom`s Hardware. Endret 9. desember 2006 av Muffinman Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) ***********slettet********* Endret 10. mars 2007 av Muffinman Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Har samme problem som trådstarter her. Finner ikke 0000f1f0h og 0000f200h som står i guiden. 1106Eh-1107Dh ser ikke ut til å være noe som heter i min dmboot.sys. Noen tips her, eller noen som kanskje kan legge ut dmboot.sys ferdig konfigurert? Edit: Fant fram nå Jeg har tydeligvis laget mitt array med dmboot feilkonfigurert, og er sikkert dertfor jeg sliter med at arrayet er deaktivert ved hver eneste restart av maskinen. Noen som vet om jeg må lage arrayet helt på nytt, eller om det holder å endre dmboot.sys nå i ettertid? Endret 6. mars 2008 av svortevik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå