Wattengård Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Går bare å tripper og venter på å få Vista via MSDNAA/ELMS. Går på Høgskolen i Sør-Trøndelag og får det derfra. Men de er jo så treige! Iflg. MS Australia så skulle Vista være ute på ELMS download fra 7. desember. Nå er det jo 8. desember, og ingen Vista! *frike litt* Noen andre som har fått Vista gjennom MSDNAA/ELMS enda? -C- Lenke til kommentar
fredrija Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Går bare å tripper og venter på å få Vista via MSDNAA/ELMS. Går på Høgskolen i Sør-Trøndelag og får det derfra. Men de er jo så treige! Iflg. MS Australia så skulle Vista være ute på ELMS download fra 7. desember. Nå er det jo 8. desember, og ingen Vista! *frike litt* Noen andre som har fått Vista gjennom MSDNAA/ELMS enda? -C- 7458423[/snapback] går på NTNU der har jeg fått en eller annen bussines versjon, tror vi skulle få tilgang til den nyere versjonen om ikke så lenge. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tok det ned fra MSDN subscriptions. Lenke til kommentar
fredrija Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tok det ned fra MSDN subscriptions. 7461919[/snapback] hvordan gjør du det? jeg prøvde å subscribe meg på msdn men fikk ikke lastet ned noe Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tok det ned fra MSDN subscriptions. 7461919[/snapback] hvordan gjør du det? jeg prøvde å subscribe meg på msdn men fikk ikke lastet ned noe 7462051[/snapback] Du må nok betale en slump sølvpenger før du får lastet ned noe. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Hadde jeg jo funnet WinBeta sin release av den så kunne jeg lagt inn den. Man kan jo bruke det i 30 dager før man trenger skrive inn nøkkel. -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå