Gå til innhold

Hvor mye penger får du i måneden?

Mads-b

Anbefalte innlegg

Er 16 år, får 400 kr. i måneden, som skal brukes til mobilregning, kino, bensin osv.

Sjeldent jeg får klær, så det må jeg også kjøpe selv.

Tilsammen tjener vel foreldrene mine litt over millionen i brutto.

(heldigvis for meg var jeg en jævel til å spare da jeg var liten, så jeg har spart opp en del som jeg bruker).

woohoo..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ORker ikke gå tilbake å endre, så skriver igjen

Fikk 400 spenn i mnd før , neon ganger så glemte de å gi meg 100 spenn i uka, men what ever.. I sommerferien jobbet jeg hver eneste dag, 6 til halv 4. Jobbet som forskjælings snekker. Tjente rundt 30 000 og det er de pengene jeg lever på nå. Overhalla mopedmotoren min, trimma den som faen, 7 000 gikk der , 13000 gikk til på kebab, og kino , klær og mye annet MØK , så har jeg igjen rundt 4 000 kr. Disse skal jeg bruke nå, da moppa er på verksted, og forsikringa krever 2000kr, imat jeg kræsja driten i en Saab 93.

Faen ;/ Var ikke å bada 1 gang på sommeren i havet.

Lenke til kommentar

Får ca 1200 +- et par hundre i uka i ukelønn (vaske huset en gang i uka++)

Foreldrene mine betaler tlf. regning. Jeg får allt jeg trenger og kanskje litt til.

Er 15 år. Bruttolønn vet jeg ikkeno om...

Har 3 storebrødre, han yngste bodde hjemme til jeg var 10.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Får 1890,- to ganger i månaden. Bur gratis, får klede på depot, så alt går med til sparing og luksusforbruk (Godteri, mobilbruk, ekstra mat etc.). Forsvaret :thumbup:

7461860[/snapback]

Får 16000,- i måneden, bor billig, får klær på depot og spiser gratis. Forsvaret :thumbup:

Lenke til kommentar
Får 1890,- to ganger i månaden. Bur gratis, får klede på depot, så alt går med til sparing og luksusforbruk (Godteri, mobilbruk, ekstra mat etc.). Forsvaret :thumbup:

7461860[/snapback]

Får 16000,- i måneden, bor billig, får klær på depot og spiser gratis. Forsvaret :thumbup:

7462452[/snapback]

Lever fremdeles delvis på de 50000 jeg sparte av forsvarspenger i førstegangstjenesten. Forsvaret :p

On topic så bor jeg ikke hjemme og får ingen penger, med mindre jeg spør om sponsing til et eller annet. Det gjør jeg så sjelden at det vanligvis går i orden.

Lenke til kommentar

7461860[/snapback]

7462452[/snapback]

Sjant, eller? :)

Vurderer IntOps til neste år - då blir det typ 45 000,- /mnd, bu gratis etc :)

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Får 280 kroner med foreldrene mine. Det skal holde til mobilregning og alt annet møl man bruker penger på. Moren min nekter å gi meg mer, fordi hun er spilleavhengig og bruker opp hennes og fars penger på automat.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

6100 i måneden i stipend og lån og mellom 4000 og 8000 i lønn per måned.

19 år, bor for meg selv.

Foreldrene mine tjener lite.

Da jeg bodde hjemme fikk jeg mellom 1000 og 1500 per måned pluss til ting jeg trengte - klær, sko, medlemskontigenter ++

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...