Ascubal Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg får mat, strøm og vann.. Klær, diverse ting, regninger og bensin må jeg betale selv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Telefonregning er dekket. Og jeg får 600,- i måneden. Og bor gratis hjemme da, mat og alt mulig rart. Endret 8. desember 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Får ikke noe fast penger, men spør jeg etter, får jeg selvfølgelig. er 15 år og har en eldre søster som får nesten hva hun peker på. Det føles ivertfall slik Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg får ingenting hjemmefra, men 2800,- kr fra lånekassen i måneden. Pappa tjener i overkant av 400.000,- kr i året, og for tiden er han student med full lønn (Han er første prest i DnK som har fått fallskjerm. Og den var på over 1 mill. fordelt på to år ) Det skal sies at dersom jeg trenger noen flybilletter eller noe sånt, er det bare ringe ham, så betaler han det. Så jeg får ikke noe fast, men får når jeg trenger. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 17 år, får busskort (250) og mobilregning (200) ellers tjener jeg mellom 3-10 000 i måneden på deltidsjobben min, så jeg klarer meg Lenke til kommentar
M-J Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) er 17 får ikke noe av forelra mine! har en liten joobb i et solstudio som jeg får 900 i mnd for da Endret 8. desember 2006 av M-J Lenke til kommentar
Speik Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Får mat, klær og husly. Trenger jeg noe, spør jeg, og får det som regel. I tillegg får jeg 500 kr/mnd i lommepenger. Mobilregningen betaler jeg derimot selv, så da kommer e 500 kr god med. Endret 8. desember 2006 av Speik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 jeg får 400 i måneden + penger når jeg trenger det... foreldres lønn: det varierer noe veldig, men som regel over gjennomsnittet... pappa spekulerer i børsen, så det går opp og ned... og mamma driver en liten barnehage. Men han hadde god jobb i DNB for par år tilbake. Og han har enda den berømmelige fallskjermen... Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Før hadde jeg 200 kr månedslønn hvis jeg gjorde diverse husarbeid, men nå har jeg begynt å tjene mine egne penger, men får alikevel penger av mor og far til det jeg trenger.. Ting som kino, fotballkamper, laserworld og generelle ting man kan gjøre i fritiden og som jeg liker får jeg alltid penger til av mine foreldre. ilu dad & mom, kisses :!: Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Får 1300kr -600kr til månedskort og telefonregning som er faste utgifter. Jeg er 17, og jeg har en søster.. Inntekt på mellom 5 og 600 000.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 17 år, får ingenting fast Bruker så å si aldri penger.. Bor hjemme, aldri på kino osv, aldri penger på kortet (mobil) og eneste jeg bruker penger på er vel egentlig snus.. Får jo da penger av å til, om det skjer noe spesielt (f.eks skyss til en fest, og jeg er blakk). Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Vet lite om bruttolønn, mamma er lærer og pappa har doktorgrad i akustikk så han har en ganske hefitg toppjobb. Får 400 kr i mnd (vasker hele underetasjen) er 15 år og har to søsken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) 1000 spenn måneden. Alt for lite. Telefonregninga mi er stort sett alltid på 7-800 spenn uansett, og da er det 2-300 igjen til mat / DVD'er. Alt etter som hva jeg trenger. Er 20 år, har 2 søsken. Får det etter masse husvask, matlaging og anna stuff en må gjøre Endret 8. desember 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 500 kr i månden + klær og ting jeg trenger utenom som f.eks skolebøker osv. Må gjøre en del husarbeid for disse pengene da. Er 17 år og har 3 søsken, bruttolønna vet jeg ikke, men regner med 500k ++ til sammen. Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Vet lite om bruttolønn, mamma er lærer og pappa har doktorgrad iakustikk så han har en ganske hefitg toppjobb. Får 400 kr i mnd (vasker hele underetasjen) er 15 år og har to søsken. 7459480[/snapback] er du 20 år og skal klare deg på 1000kr måenden ville jeg skaffa meg en jobb ! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 mellom 500 og 1000 kr i måneden. avhenger av hvor mye arbeid jeg gjør hjemme. Før fikk jeg penger når jeg trengte det, men da ble utgiftene for store for mamma og pappa Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 250 i uka + mobilregninga, fungerer utmerket for meg. I gjengjeld gjør jeg småjobber for de pengene jeg får. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 1558kr fra Lånekassen hver måned. Og de går til noe helt annet enn skolebøker og slikt ja! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Min mor og far tjener godt over en million til sammen i året. Får jeg noe penger hjemme...? Nei.. Ingenting , nada.. Jobber jeg hele sommeren og hver ferie, ehm ja. Ikke bortskjemt her i gården. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå