Mads-b Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Nå har jeg hørt litt av hvert av hva andre folk casher inn på foreldrene sine, og vil starte en storstilt bevisføring for å komme med harde fakta på neste lønnsforhandling. Jeg er nok den eneste som har tenkt på å servere en graf i tillegg til argumentene mine ^^ Det jeg vil vite: Alderen din, antall søsken, samt dine foreldres summerte bruttolønn. Takker på forhånd for deres støtte Forøvrig, ta med buss- melke- mat- klær- etcpenger. Alt som kommer ut av lommen til far altså Jeg kan begynne: 17 år, får 500 i måneden, mine foreldres bruttolønn er 500.000, har to søsken. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Hoho, skrytetraad. Jeg faar det jeg trenger. EDIT:Fast sum +mobilregninger +kredittkortregninger betalt.. Endret 8. desember 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg får også det jeg trenger. Har aldri ikke hatt råd til f.eks å gå på kino o.l. Får ingen fast sum, men som sagt, får til det jeg trenger. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg får ikke noen spesiell sum, og jeg kjøper faktisk stort sett alt, siden jeg får stipend. Før fikk jeg en femtilapp i uka, noe som holdt da man var ni år. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 nå er det noen år siden jeg flyttet ut, men jeg fikk 1500 i måneden + ting jeg absolutt trengte (vintersko når jeg var vokst fra de gamle, sportsutstyr, skolebøker og liknende) Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg får ikke noe fast lissm.. men jeg jobber av og til på jobben til far. Hvis det er noe enkelt han ikke gidder å gjøre så gir han det bare til meg så får jeg betalt bedre enn fortjent. jeg er 15 år og har to eldre søsken... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Får penger i måneden, men hvor mye det er holder jeg for meg selv. Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 jeg får til det jeg trenger... men du stiller et veldig personlig sprøsmål... det er kanskje ikke så mange som VIL si hvor mye de får, eller hvor mye foreldra tjener. fordi de er redde for at noen skal Plage dem med det... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Sist jeg sjekket fikk jeg 0. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Fullstendig klar over at det er et personlig spørsmål, men jeg må jo prøve lell vettu Mange på forumet her poster litt av hvert, så jeg tok en sjanse. Dog det er liten vits om ingen "tør" eller "gidder". Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Nok til at jeg aldri virkelig har følt følelsen av å være blakk, til tross for at lommeboka mi er tom. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Får 10 000 i måneden som dekker de fleste av mine hverdagslige behov. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg får penger til skoleting når jeg trenger. som mer maling, tegneblokker og hva det måtte være. Ellers får jeg vel ikke stort av penger sånn helt uten videre. Får penger om jeg vasker huset osv. Veldig få som kan leva på å sitta på ræva og stirre i veggen. Edit: får du 10 000 kr i måneden av foreldra dine? O_o Endret 8. desember 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fullstendig klar over at det er et personlig spørsmål, men jeg må jo prøve lell vettu Mange på forumet her poster litt av hvert, så jeg tok en sjanse. Dog det er liten vits om ingen "tør" eller "gidder". 7458507[/snapback] Slik jeg har forstått det kan denne tråden utvikle seg til å bli en eneste stor diskusjon mellom de som mener unge bør få penger/unge som får penger, og de som mener det motsatte. Foreslår derfor at svarene (inkl. beløp) sendes til trådstarter via PM, slik at vi slipper en evt. "skrytetråd" som Joachim var inne på. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 telefon regning (200kr) 300 kr, og ellers ting jeg måtte trenge i tillegg (Hvis kino elns) Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) hender jeg får en gang i blant men da sjelden mer enn 200 kr men jeg får kontantkort på 150 kr cirka hver tredje månede av mamma(ja dette er sant men jeg sender så sjelden meldinger og ringer omtrent aldri så dette er ikke lite penger for meg men akkurat passe) ringesaldo kr 32,31.sist ladet 28.07.2006 jeg kjenner folk som får 150 kr kontantkort 1 annenhver uke! mens jeg klarer da og holde på et kontantkort 1 3 til 4 måneder Endret 8. desember 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg får ikke noe. Skulle bare mangle er 22 og bor for meg selv. Da jeg bodde hjemme fikk jeg 100 i uka tror jeg. Foreldrenes samlet økonomi: En del over gjennomsnittet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg får det jeg tenger, ingen fast sum.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Verken jeg eller brødrene mine har noen gang hatt noen fast sum vi har fått av foreldrene våre. Men viss det er noe jeg trenger penger til, spør jeg og får som regel. Men jeg tjener såpass mye på egenhånd at jeg vil helst ikke spørre. edit:Vel, pappa betaler telefonregninga mi som er fast på 200,-. Hørte han mumlet noen om at jeg måtte betale den selv snart, siden jeg var myndig. Gjør jeg med glede, bare han fikser det!:-) Endret 8. desember 2006 av Hanne:) Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg får ikke penger fast. Dersom jeg trenger penger til noe, får jeg det, men jeg liker ikke å spørre, da jeg tjener penger selv. For tiden hjelper de meg med førerkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå