Gå til innhold

Hvor mye penger får du i måneden?

Mads-b

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hørt litt av hvert av hva andre folk casher inn på foreldrene sine, og vil starte en storstilt bevisføring for å komme med harde fakta på neste lønnsforhandling. Jeg er nok den eneste som har tenkt på å servere en graf i tillegg til argumentene mine ^^

Det jeg vil vite:

Alderen din, antall søsken, samt dine foreldres summerte bruttolønn.

Takker på forhånd for deres støtte ;)

Forøvrig, ta med buss- melke- mat- klær- etcpenger. Alt som kommer ut av lommen til far altså :)

Jeg kan begynne:

17 år, får 500 i måneden, mine foreldres bruttolønn er 500.000, har to søsken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får penger til skoleting når jeg trenger. som mer maling, tegneblokker og hva det måtte være.

Ellers får jeg vel ikke stort av penger sånn helt uten videre.

Får penger om jeg vasker huset osv.

Veldig få som kan leva på å sitta på ræva og stirre i veggen.

Edit: får du 10 000 kr i måneden av foreldra dine? O_o

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Fullstendig klar over at det er et personlig spørsmål, men jeg må jo prøve lell vettu :) Mange på forumet her poster litt av hvert, så jeg tok en sjanse. Dog det er liten vits om ingen "tør" eller "gidder".

7458507[/snapback]

Slik jeg har forstått det kan denne tråden utvikle seg til å bli en eneste stor diskusjon mellom de som mener unge bør få penger/unge som får penger, og de som mener det motsatte.

Foreslår derfor at svarene (inkl. beløp) sendes til trådstarter via PM, slik at vi slipper en evt. "skrytetråd" som Joachim var inne på. :)

Lenke til kommentar

hender jeg får en gang i blant men da sjelden mer enn 200 kr men jeg får kontantkort på 150 kr cirka hver tredje månede av mamma(ja dette er sant men jeg sender så sjelden meldinger og ringer omtrent aldri så dette er ikke lite penger for meg men akkurat passe)

ringesaldo kr 32,31.

sist ladet 28.07.2006

jeg kjenner folk som får 150 kr kontantkort 1 annenhver uke! mens jeg klarer da og holde på et kontantkort 1 3 til 4 måneder

Endret av Campin carl
Lenke til kommentar

Verken jeg eller brødrene mine har noen gang hatt noen fast sum vi har fått av foreldrene våre. Men viss det er noe jeg trenger penger til, spør jeg og får som regel. Men jeg tjener såpass mye på egenhånd at jeg vil helst ikke spørre.

edit:Vel, pappa betaler telefonregninga mi som er fast på 200,-. Hørte han mumlet noen om at jeg måtte betale den selv snart, siden jeg var myndig. Gjør jeg med glede, bare han fikser det!:-)

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...