djgudleif Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 "Dschinghis Khan - Moskau" Synes jeg er litt fengende. Noen andre? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Nirvana! blablalba14tegn Lenke til kommentar
Zerox_Total_War Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Linkin Park og Adema slår dem alle!!! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg tenkte egentlig på enkelt-låter... men samma det. Rhapsody og Dragonforce har mange fengende låter! Lenke til kommentar
Bendurh Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 jeg tenker w atskeburt er litt fengende Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) dette varierer veldig med meg, en uke er en sang favoritten og kansje neste uke eller uka etter der igjen er det en annen sang. Akkurat nå for tiden har Krokus - turn up the radio blitt uvanlig mye spilt. hører også mye på saxon, manowar, helloween, judas priest, iron maiden, metallica mm. Endret 8. desember 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Denne tråden har ikke ført noe annet med seg enn assosiasjoner til en telletråd og OT hele veien her så denne stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg