Varmekra Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 BRYNE: Oppvokst her har vert på så å si alle kampene på 4 år nu:P CHEEEELSEA=har altid vart favoritt lag og vill altid bli! Lenke til kommentar
hds Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Rossoneri(Dem rød/sorte for de som ikke er så flinke i Italiensk, mao Milan) i Italia Boro i England, dem hadde jo så fine drakter/logo og Ravanelli starta jo der så måtte jo bli favoritt laget mitt EDIT:Ja er ikke så dreven i italiensk selv, men når han under sier det så stemmer det nok at det ikke er rossinero som jeg skrev Endret 15. desember 2006 av hds Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Rossinero(Dem rød/sorte for de som ikke er så flinke i Italiensk, mao Milan) i ItaliaBoro i England, dem hadde jo så fine drakter/logo og Ravanelli starta jo der så måtte jo bli favoritt laget mitt 7506455[/snapback] Er det ikke Rossoneri? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 1. Vålerenga 2. Newcastle Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Norge: FFK (Norgesmestere 2006) Danmark: Who cares? Sverige: IFK Göteborg (Eller skal vi si "Who cares?" her også? England: Arsenal (Bare si at de ikke har engelskmenn - I don't give a shit) Skottland: Celtic (Fra tiden de hadde Henke) Italia: Juventus (They'll be back) Spania: Barcelona (Kjedelig siden de er så overlegne, men allikevel) Tyskland: Bayern München (Det eneste tyske laget det er moro å følge med på) Frankrike: Lyon (Carew, ftw) Østerrike: Austria Wien (Det er det eneste laget jeg husker derfra, så da må det jo bli de) Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 He er min liste: Internasjonalt: 1.Arsenal (medlem i supporter klubb. Har den nye drakta) 2.Real Madrid (medlem i supporter klubb. Har den nye drakta) Nasjonalt: Rosenborg og litt Odd Grenland Lokalt: Notodden (Addeccoligaen nå) Spiller selv på Notodden JR Dette er min lille liste. Alle lag har jeg hatt som favoritter så lenge jeg kan huske. Tror helt siden jeg var 5år eller noe! mvh. Fredrik GOD JUL Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 1. Vålerenga 2. Newcastle 7564936[/snapback] Oj, noen med vett her jo.. 1. Vålerenga. 2. Liverpool. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Spania: Barcelona (Kjedelig siden de er så overlegne, men allikevel) Correct me if I'm wrong, men Barcelona leder vel ikke PD? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 sk Træff Molde fk Liverpool fc Ingen som slår dem. Er vel verdens beste lag det? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Spania: Barcelona (Kjedelig siden de er så overlegne, men allikevel) Correct me if I'm wrong, men Barcelona leder vel ikke PD? 7581446[/snapback] De ligger 3 poeng bak Sevilla, men med én kamp mindre spilt. De vil gå forbi når de vinner sin kamp. De er ikke så overlegne i den hjemlige serien, men er uansett det klart beste laget sett i et større perspektiv. Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Norge: FFK (Norgesmestere 2006)Danmark: Who cares? Sverige: IFK Göteborg (Eller skal vi si "Who cares?" her også? England: Arsenal (Bare si at de ikke har engelskmenn - I don't give a shit) Skottland: Celtic (Fra tiden de hadde Henke) Italia: Juventus (They'll be back) Spania: Barcelona (Kjedelig siden de er så overlegne, men allikevel) Tyskland: Bayern München (Det eneste tyske laget det er moro å følge med på) Frankrike: Lyon (Carew, ftw) Østerrike: Austria Wien (Det er det eneste laget jeg husker derfra, så da må det jo bli de) 7566381[/snapback] Lang liste hehe.. Et i hvert land som nesten? xD Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 England: Tottenham Norge nasjonalt: Viking, men har også sansen for Sogndal Lokalt: Min klubb, Staal Jørpeland. Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Juventus og Arsenal, lokalt er det Kvinesdal IL <3 Lenke til kommentar
absrambo Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Tyneside er mitt lag og vil alltid være det Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Tyneside er mitt lag og vil alltid være det 7623198[/snapback] Newcastle har så lenge jeg kan huske vært mitt lag. Bor ellers i Trøndelag og holder selvsagt også med Rosenborg. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 laget mitt er liverpool Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 1.Rosenborg 2.ManchesterUnited. 3.StPauli 4.Boston 5.Strindheim Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Liverpool er altid i mitt hjerte. Følger mye med på Werder Bremer også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 1. Vålerenga 2. Newcastle 7564936[/snapback] Oj, noen med vett her jo.. 1. Vålerenga. 2. Liverpool. 7578525[/snapback] Det er flere av oss 1. Vålerenga (jeg kommer fra Oslo Øst) 2. AC Milan (Italiensk fotball er best og jeg har hatt sansen for Maldini i mange år) Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Brann og Manchester United! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå