Gå til innhold

Komponent kabler til Wii! Hvor?


Bandana

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
på gamle tver merker man ikke forskjell fra kompositt og komponent (hvis det hadde vært et alternativ...

 

Bildet er nesten helt likt fra komponentbildet

7675069[/snapback]

 

Har LCD tv, så jeg må nok ha komponent eller så hadde jeg ikke vært så desperat. Jaja, tror jeg går for å bestille fra deal.no. Håper det ikke tar altfor lang tid å få den.

Lenke til kommentar
på gamle tver merker man ikke forskjell fra kompositt og komponent (hvis det hadde vært et alternativ...

 

Bildet er nesten helt likt fra komponentbildet

7675069[/snapback]

 

Har LCD tv, så jeg må nok ha komponent eller så hadde jeg ikke vært så desperat. Jaja, tror jeg går for å bestille fra deal.no. Håper det ikke tar altfor lang tid å få den.

7677906[/snapback]

 

Du MÅ jo ikke ha komponent.

Jeg spiller på en 50 tommer plasma, og jeg MÅ ikke ha komponent, sitter såpass langt ifra at jeg ikke ser at bildet er 'litt' dårlig.

Så da sitter du altfor nærme hvis du MÅ ha komponent..

 

Forøvrig har jeg bestillt meg komponent selv, men det er ikke fordi jeg MÅ ha det, men heller fordi jeg har lagt så mye i tv'en, at jeg kun vil ha det beste...

Endret av Excelsion
Lenke til kommentar
på gamle tver merker man ikke forskjell fra kompositt og komponent (hvis det hadde vært et alternativ...

 

Bildet er nesten helt likt fra komponentbildet

7675069[/snapback]

 

Har LCD tv, så jeg må nok ha komponent eller så hadde jeg ikke vært så desperat. Jaja, tror jeg går for å bestille fra deal.no. Håper det ikke tar altfor lang tid å få den.

7677906[/snapback]

 

Du MÅ jo ikke ha komponent.

Jeg spiller på en 50 tommer plasma, og jeg MÅ ikke ha komponent, sitter såpass langt ifra at jeg ikke ser at bildet er 'litt' dårlig.

Så da sitter du altfor nærme hvis du MÅ ha komponent..

 

Forøvrig har jeg bestillt meg komponent selv, men det er ikke fordi jeg MÅ ha det, men heller fordi jeg har lagt så mye i tv'en, at jeg kun vil ha det beste...

7680241[/snapback]

Bare vent til du får kablene og ser forskjellen.. :p Da kan du skrive under på at du MÅ ha det.. :D

Bildeforskjellen er så stor at det er en helt annen opplevelse å spille med komponent. :)

Lenke til kommentar
Du MÅ jo ikke ha komponent.

Jeg spiller på en 50 tommer plasma, og jeg MÅ ikke ha komponent, sitter såpass langt ifra at jeg ikke ser at bildet er 'litt' dårlig.

Så da sitter du altfor nærme hvis du MÅ ha komponent..

 

Forøvrig har jeg bestillt meg komponent selv, men det er ikke fordi jeg MÅ ha det, men heller fordi jeg har lagt så mye i tv'en, at jeg kun vil ha det beste...

 

Jeg MÅ ha det jo fordi det ser helt forferdelig ut. Hvertfall på Zelda. Og jeg sitter som regel ikke nærme, men ikke langt heller. Uansett så ser jeg at det blir uskarpt, ihvertfall på min tv. Har en Samsung 40 LCD, og det er nok forskjell på plasma og LCD. Jeg ville sagt det så bedre ut på plasma med kompositt kabler.

 

Uansett, prøv å spill med Ulvelink i twilightworld på tven min så skjønner du at det er en must.

Lenke til kommentar
og det er nok forskjell på plasma og LCD. Jeg ville sagt det så bedre ut på plasma med kompositt kabler.

7681340[/snapback]

 

Ikke riktig. Fordelene med komponent er nøyaktig de samme på begge panel typene. Mulig det blir anderledes hvis du har forferdelig høy refresh rate på lcd skjermen, men de nyere lcd panelene har vel tilnærmet brukbar refresh rate.

Lenke til kommentar
får min wii i morgen, men har ikke komponentkabel.

 

hvordan skal jeg egentlig få lyd når jeg har prosjektor? leste en plass at nintendo av en eller annen latterlig grunn ikke har klart å putte en optisk utgang på revolusjon sin  :no:

7702777[/snapback]

 

Jeg har og projector, men bruker utestående høytalere da det blir grommere lyd enn fra en projector :)

Da koblet jeg de bare bak på DVD-spilleren, som igjen har høytalerutgang.

Lenke til kommentar
får min wii i morgen, men har ikke komponentkabel.

 

hvordan skal jeg egentlig få lyd når jeg har prosjektor? leste en plass at nintendo av en eller annen latterlig grunn ikke har klart å putte en optisk utgang på revolusjon sin  :no:

7702777[/snapback]

 

Jeg har og projector, men bruker utestående høytalere da det blir grommere lyd enn fra en projector :)

Da koblet jeg de bare bak på DVD-spilleren, som igjen har høytalerutgang.

7704616[/snapback]

 

trur du misforsto meg litt

 

fikk kjøpt meg komponentkabel i dag heldigvis, så har koblet det slikt nå wii - receiver - prosjektor

 

men det er utrolig hvor "utdatert" wii egentlig her. 2500kr? Nintendo har nok til salt på maten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...