Bandana Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Ok, takk for svar. Da er det avgjort 7464295[/snapback] Jeg må også bytte på komponent kabler når jeg skal spille enten Wii eller 360. Blir litt småkjedelig men tar jo ikke alt for lang tid. Blir verre når jeg får PS3. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 HDMI på PS3, så samt monitoren din støtter det. Så du får eit pusterom der da Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Men er det slik at det er bare flatskjermer og hd-tver som kan ha component kabler? Og vanlige widescreen tver har støtter for rgb-scart? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Jeg får da 480P på min ps2 via rgb-scarten min der? 7464482[/snapback] Hm...kanskje jeg får vente til det kommer en sammenligningstest på de kablene. Evt bare lese på pakka angående hvilke signaler de klarer å sende. Men er det slik at det er bare flatskjermer og hd-tver som kan ha component kabler? Og vanlige widescreen tver har støtter for rgb-scart? 7467094[/snapback] Det fins vanlige crt tv-er somhar komponent-inngang også Endret 10. desember 2006 av fAight Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Hvis noen skulle greie å finne komponent kabel rundt i Oslo området, så må dere si ifra. Endret 10. desember 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Chrissj: de er utsolgt, så du slapp å tenke over om du skal ha eller ikke... de vet ikke hvor mange flere de får neste uke, eller før jul for den saks skyld... men er sikkert bare en forsendelse til før jul.... er en masse som er forhånds-solgt hit i hvertfall... Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 På fredag kveld hadde de fortsatt på lager hos Lefdal på Rolvsøy i Fredrikstad i allefall.. Sikkert utsolgt nå da, med søndagsåpent og alt. Lenke til kommentar
PalWare Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Chrissj: de er utsolgt, så du slapp å tenke over om du skal ha eller ikke...de vet ikke hvor mange flere de får neste uke, eller før jul for den saks skyld... men er sikkert bare en forsendelse til før jul.... er en masse som er forhånds-solgt hit i hvertfall... 7468806[/snapback] Utsolgt? Er det noen som i det hele tatt har fått tak i slike kabler? De butikkene jeg har pratet med har aldri fått noen slike kabler enda. Litt skandaløst, synes nå jeg. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Var selve konsollen Mr. Dark siktet til Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Nå begynner prisen å bli bra $9.99! (release 20.des) http://www.play-asia.com/paOS-13-71-10z-49-en-70-1rch.html Lenke til kommentar
fAight Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Men de er uoriginale. Og hvis de er like crappy som komponentkablene fra Joytech til x360, er det helt uaktuelt for mitt vedkommede. Lenke til kommentar
Fnd Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hva med disse da? link Burde jo funke fint dem? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Enig i at det er veldig uklart. Klarer jo ikke å se Links SPOLER*******vannrustning skikkelig en gang ****** Litt nedtur, men ettersom foreldra er skilt og de har delt omsorg og bare en av de har HD-tv (og det er den TV-en som er hooket opp til parabolen) så driter jeg i component til jeg eventuelt flytter ut og får min egen. Hvordan er RGB? Blir bildet sånn noenlunde klart med en sånn tror dere? Og støtter den progressive-scan? Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Tror ikke RGB støtter progressive scan men det gir i hvertfall et dobbelt så bra bilde enn det kompositt kabelen gjør. Jeg begynner også bli lei av det er dårlig bilde på min HDTV. Jeg vil helst vente med å spille Zelda, men jeg klarer ikke motstå fristelsen. Det er så sinnsykt gøy, dårlig bilde eller ikke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Tror meg eg merker forskjeller på min vanlige TV, men kommer likevel bedre ut av det en dere med LCD. Håper inderlig absoluttspill.no får inn RGB-kabelen snarest. Og fristelsen for Zelda er for stor, så det må eg spille uansett.... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Men RGB-Kabel gir vel bedre bilde på en vanlig bilderørs tv? Eller er det bare LCD og plasma som har noe glede av disse kablene? Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Men RGB-Kabel gir vel bedre bilde på en vanlig bilderørs tv? Eller er det bare LCD og plasma som har noe glede av disse kablene? 7483766[/snapback] Det vil gi merkbar forskjell på vanelige bilderørs tv'er også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) RGB-kablene egner seg vel bedre på SDTV enn LCD, sitnevnte yter vel bedre med komponent. Men de er jo så å si de samme kablene da, rød,grønn og blå. Endret 12. desember 2006 av Mala Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Kan man bruke utenlandske komponentkabler til Wiien? Ser Play Asia har 3. parts komponentkabler til latterlige 10$... Play Asia Edit: Ser at de ikke er på lager før 20 desember, men uansett. Haster ikke så mye for min del. Den orginale komponent-kabelen til Nintendo har de der også, men koster 40$. Uansett endel billigere enn her. Men hjelper vel fint lite om de bare funker i japan... Endret 18. desember 2006 av DrThomas Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Kan man bruke utenlandske komponentkabler til Wiien? Ser Play Asia har 3. parts komponentkabler til latterlige 10$... Play Asia Edit: Ser at de ikke er på lager før 20 desember, men uansett. Haster ikke så mye for min del. Den orginale komponent-kabelen til Nintendo har de der også, men koster 40$. Uansett endel billigere enn her. Men hjelper vel fint lite om de bare funker i japan... 7526333[/snapback] Det funker, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå