Gå til innhold

Komponent kabler til Wii! Hvor?


Bandana

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får da 480P på min ps2 via rgb-scarten min der?

7464482[/snapback]

 

Hm...kanskje jeg får vente til det kommer en sammenligningstest på de kablene. Evt bare lese på pakka angående hvilke signaler de klarer å sende.

 

Men er det slik at det er bare flatskjermer og hd-tver som kan ha component kabler? :hmm:

 

Og vanlige widescreen tver har støtter for rgb-scart?

7467094[/snapback]

 

Det fins vanlige crt tv-er somhar komponent-inngang også

Endret av fAight
Lenke til kommentar
Chrissj: de er utsolgt, så du slapp å tenke over om du skal ha eller ikke...

de vet ikke hvor mange flere de får neste  uke, eller før jul for den saks skyld... men er sikkert bare en forsendelse til før jul....

er en masse som er forhånds-solgt hit i hvertfall...

7468806[/snapback]

 

Utsolgt? Er det noen som i det hele tatt har fått tak i slike kabler? De butikkene jeg har pratet med har aldri fått noen slike kabler enda. Litt skandaløst, synes nå jeg.

Lenke til kommentar

Enig i at det er veldig uklart. Klarer jo ikke å se Links SPOLER*******vannrustning skikkelig en gang ******

 

Litt nedtur, men ettersom foreldra er skilt og de har delt omsorg og bare en av de har HD-tv (og det er den TV-en som er hooket opp til parabolen) så driter jeg i component til jeg eventuelt flytter ut og får min egen.

 

Hvordan er RGB? Blir bildet sånn noenlunde klart med en sånn tror dere? Og støtter den progressive-scan?

Lenke til kommentar

Tror ikke RGB støtter progressive scan men det gir i hvertfall et dobbelt så bra bilde enn det kompositt kabelen gjør.

 

Jeg begynner også bli lei av det er dårlig bilde på min HDTV. Jeg vil helst vente med å spille Zelda, men jeg klarer ikke motstå fristelsen. Det er så sinnsykt gøy, dårlig bilde eller ikke.

Lenke til kommentar

Kan man bruke utenlandske komponentkabler til Wiien? Ser Play Asia har 3. parts komponentkabler til latterlige 10$...

 

Play Asia

 

Edit: Ser at de ikke er på lager før 20 desember, men uansett. Haster ikke så mye for min del. Den orginale komponent-kabelen til Nintendo har de der også, men koster 40$. Uansett endel billigere enn her. Men hjelper vel fint lite om de bare funker i japan...

Endret av DrThomas
Lenke til kommentar
Kan man bruke utenlandske komponentkabler til Wiien? Ser Play Asia har 3. parts komponentkabler til latterlige 10$...

 

Play Asia

 

Edit: Ser at de ikke er på lager før 20 desember, men uansett. Haster ikke så mye for min del. Den orginale komponent-kabelen til Nintendo har de der også, men koster 40$. Uansett endel billigere enn her. Men hjelper vel fint lite om de bare funker i japan...

7526333[/snapback]

Det funker, ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...