Gå til innhold

Komponent kabler til Wii! Hvor?


Bandana

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Koblet over Wii'en på gamle tv'en, og det ble mye bedre enn på LCD ja. Kan anbefale de som har muligheten å gjøre det samme til det er mulig å oppdrive komponentkabler.

 

Lars

7462780[/snapback]

 

Selv på vanlige tv'er kan man se stor forskjell om man bytter til en RGB-kabel, men langt fra som forskjellen fra kompositt til komponent på LCD. Utrolig dumt at man ikke kan bruke Gamecube sin RGB-kabel til Wii...

Lenke til kommentar

Litt surt det med GC sin kabel ja, hadde ett lite håp om at kabelen eg kjøppte inn til den i sommer funket på Wii, men neida.

 

Og ja, eg kan se tapet på bildet når eg spiller. Og det irriterer, nesten som eg vegrer meg for å spille noe meir hehe :p Vil liksom at det skal se best ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg har en Dell 2007fpw, vil den kunne kobles på wii?

Har en 32" crt tv som takler begge wii oppløsningene. Men hvor mye bedre blir bildet med f.eks scart enn composite? Blir det mye klarere eller er det ubetydelig? Og hva med RGB.

Lenke til kommentar
Jeg har en Dell 2007fpw, vil den kunne kobles på wii?

Har en 32" crt tv som takler begge wii oppløsningene. Men hvor mye bedre blir bildet med f.eks scart enn composite? Blir det mye klarere eller er det ubetydelig? Og hva med RGB.

7463592[/snapback]

 

Komponent er det beste hvis TVen har inngang for det. Men RGB scart er også merkbart bedre enn kompositt på alle TVer som tar RGB-signaler.

Lenke til kommentar
Har lcd-tv. Holder det med RGB Scart, eller bør jeg kjøpe Komponent? Komponent inngangen på tv'en er nemlig allerede okkupert av x360, så det kommer itl å bli slitsomt å hele tiden måtte bytte kabel :(

7463955[/snapback]

 

Du vil få stort utbytte med en RGB-Scart. Testet mot hverandre på Gamecube og forskjellen er stor.

Lenke til kommentar

...og begge er vil gi like gode bilder i forhold til LCD-tv? Med tanke på at Wii ikke sender ut hd-signaler.

 

Vil selvsagt kjøpe den beste av dem, men hvis det ikke er merkbare forskjeller, kommer jeg til å velge RGB scart, slik at jeg slipper å bytte kabler på tv'en hvergang jeg skal spille enten x360 eller Wii (jfr. tidligere post)

Endret av fAight
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...