Mala Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 HAr kabelen inne til bestilling hos absoluttspill.no De sender så raskt de får den inn. Irriterer meg at eg må sitte med kompositt..Dog har eg vanlig TV så eg kommer vel bedre ut av de enn de med LCD ( liker å tro det ihvertfall ) Lenke til kommentar
Knopflerius Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Synest no ikkje bildet blei so aller værst med desse tabu kablane eg men:P,, venter i spenning på komponent:) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Synest no ikkje bildet blei so aller værst med desse tabu kablane eg men:P,, venter i spenning på komponent:) 7462307[/snapback] Prepare to be blown away Neida, men det skal bli godt å se forskjellen når kabelen er på plass Lenke til kommentar
Knopflerius Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hehe.. Du får kosa deg å sitta å spela med familien du Kjellemann:) Sitte her å mygle med pedagogikk og styr.. aaaaah:P vil spille zelda Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Koblet over Wii'en på gamle tv'en, og det ble mye bedre enn på LCD ja. Kan anbefale de som har muligheten å gjøre det samme til det er mulig å oppdrive komponentkabler. Lars Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 De karene på villsvina i Zelda er forresten hysteriske... Lars Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Koblet over Wii'en på gamle tv'en, og det ble mye bedre enn på LCD ja. Kan anbefale de som har muligheten å gjøre det samme til det er mulig å oppdrive komponentkabler. Lars 7462780[/snapback] Selv på vanlige tv'er kan man se stor forskjell om man bytter til en RGB-kabel, men langt fra som forskjellen fra kompositt til komponent på LCD. Utrolig dumt at man ikke kan bruke Gamecube sin RGB-kabel til Wii... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Litt surt det med GC sin kabel ja, hadde ett lite håp om at kabelen eg kjøppte inn til den i sommer funket på Wii, men neida. Og ja, eg kan se tapet på bildet når eg spiller. Og det irriterer, nesten som eg vegrer meg for å spille noe meir hehe Vil liksom at det skal se best ut. Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Zelda kan ikke spilles mer før jeg får det! Jeg må ha det i all sin prakt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har en Dell 2007fpw, vil den kunne kobles på wii? Har en 32" crt tv som takler begge wii oppløsningene. Men hvor mye bedre blir bildet med f.eks scart enn composite? Blir det mye klarere eller er det ubetydelig? Og hva med RGB. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har en Dell 2007fpw, vil den kunne kobles på wii?Har en 32" crt tv som takler begge wii oppløsningene. Men hvor mye bedre blir bildet med f.eks scart enn composite? Blir det mye klarere eller er det ubetydelig? Og hva med RGB. 7463592[/snapback] Komponent er det beste hvis TVen har inngang for det. Men RGB scart er også merkbart bedre enn kompositt på alle TVer som tar RGB-signaler. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har lcd-tv. Holder det med RGB Scart, eller bør jeg kjøpe Komponent? Komponent inngangen på tv'en er nemlig allerede okkupert av x360, så det kommer itl å bli slitsomt å hele tiden måtte bytte kabel Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Spilt Zelda i 4-5 timer, stopper nå, må vente til RGB kabalen kommer, og til jeg har fått gjort mattetentamen og en stor engelskprøve før jeg gamer mer :| Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har lcd-tv. Holder det med RGB Scart, eller bør jeg kjøpe Komponent? Komponent inngangen på tv'en er nemlig allerede okkupert av x360, så det kommer itl å bli slitsomt å hele tiden måtte bytte kabel 7463955[/snapback] Du vil få stort utbytte med en RGB-Scart. Testet mot hverandre på Gamecube og forskjellen er stor. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tror jeg må ha misforstått noe. Fins det BÅDE en RGB Scart kabel OG en komponent kabel? Eller fins det bare en av dem? I så fall hvilken? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Mange liker både og, det gjør også Nintendo Så begge finnes. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) ...og begge er vil gi like gode bilder i forhold til LCD-tv? Med tanke på at Wii ikke sender ut hd-signaler. Vil selvsagt kjøpe den beste av dem, men hvis det ikke er merkbare forskjeller, kommer jeg til å velge RGB scart, slik at jeg slipper å bytte kabler på tv'en hvergang jeg skal spille enten x360 eller Wii (jfr. tidligere post) Endret 9. desember 2006 av fAight Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Komponenet er bedre på LCD, siden den tillater 480p. Imens RGB-sender ut i 480i. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ok, takk for svar. Da er det avgjort Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Komponenet er bedre på LCD, siden den tillater 480p. Imens RGB-sender ut i 480i. 7464278[/snapback] Jeg får da 480P på min ps2 via rgb-scarten min der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå