Gå til innhold

Komponent kabler til Wii! Hvor?


Bandana

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja nei sitter med 50" :p Nei altså som sagt, det går fint ann å spille. Men når man veit det kan blir litt bedre så irriterer det litt :wee:

 

Noen som har noen gode komponent switcher btw? 360,Wii og PS2 lager eit jævla kjør baki der hehe.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Ja nei sitter med 50" :p Nei altså som sagt, det går fint ann å spille. Men når man veit det kan blir litt[/b] bedre så irriterer det litt :wee:

 

Noen som har noen gode komponent switcher btw? 360,Wii og PS2 lager eit jævla kjør baki der hehe.

7794314[/snapback]

 

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-2q-49-en-70-3cb.html

 

Har bestilt den, men ikke fått enda. Håper den er bra. Sinnsykt billig.

Lenke til kommentar
Dere som har projektor, hvordan går det med lengder på kabler og slikt? Den der sensoren må jo står helt foran med lerret ikke sant? Rekker kablene tilbake til projektoren? Visst ikke, hvor finner jeg de skjøtekablene som trengs for at det skal rekke? Har lett litt rundt omkring, men finner bare komponetkabler som er Male/Male. Noen tips?

7734908[/snapback]

 

Jeg har konsollene stående fremme ved/under lerrettet, koblet til projektor via en 10m male-male komponentkabel. Koblet 10 meterens male-plugg til konsollenes egne komponentkabler (også male-plugger) ved å bruke en RCA-skjøt. Et par RCA-skjøter koster vel en femtilapp eller noe på Chlas Ohlson.

7754738[/snapback]

 

Eksisterer trådløse sensorbarer og :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk min originale komponentkabel på lørdag. Grafikken på min 32" LCD-tv, ble helt elendig. ALLE linjer (uansett form) ble hakkete, mer som mangel på AA og AF og alt ble "grumsete".

 

Grafikken med komposittkabler, er langt fra så ille. Det er rene fine farger, og ingenting er "grumsete". De hakkete linjene var der, men langt i fra så ille som med komponent.

 

Menyene i Wii er skarpere enn noen sinne, men spillene er grusomme.

 

Så nå bruker jeg kompositt, igjen.

 

EDIT: Jeg mener ikke å rakke ned på Nintendo Wii, for det er en kjempeflott maskin; det er komponentkablene som er dårlige.

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
Jeg fikk min originale komponentkabel på lørdag. Grafikken på min 32" LCD-tv, ble helt elendig. ALLE linjer (uansett form) ble hakkete, mer som mangel på AA og AF og alt ble "grumsete".

 

Grafikken med komposittkabler, er langt fra så ille. Det er rene fine farger, og ingenting er "grumsete". De hakkete linjene var der, men langt i fra så ille som med komponent.

 

Menyene i Wii er skarpere enn noen sinne, men spillene er grusomme.

 

Så nå bruker jeg kompositt, igjen.

 

EDIT: Jeg mener ikke å rakke ned på Nintendo Wii, for det er en kjempeflott maskin; det er komponentkablene som er dårlige.

7818130[/snapback]

 

Det tror jeg noe er galt med oppsettet ditt eller tv'en. Det skal ikke bli sånn. Jeg kjører component over 42" plasma og har helt nydeligt bilde. Enda bedre enn med RGB kabelen (som jeg nettopp leverte tilbake til elkjøp).

 

Komponent kablene er ikke dårlige. Da vil jeg heller si din tv er dårlig. Sorry mac, men det er eneste mulighet for det er tusenvis der ute som mener komponent er best kvalitet.

Lenke til kommentar

Da var Komponetkabelen fra Play-Asia ankommet og testet ut på min 37'' Panasonic Viesa...Og jeg må si jeg er veldig positivt overasket! Har rota litt rundt i Wii menyen, samt spilt Zelda og Cod3, og det ser rett og slett mye pener ut alt sammen(til vanlig spiller jeg på en 21'' biledrørstv gjennom kompositt)

 

Dog har jeg noen få spørsmål

 

Zelda og Cod3 var litt mer "pixlete" enn menyene og diverse channels, kan det komme av at begge disse spillene mangler støtte for edtv, ergo progressiv scan?

 

Vil det evt se mindre pixlete ut på spill med Edtv support (oppgitt på baksiden av coveret)?

 

Burde man kjøre i Progressiv scan?

 

Noen som har svar på dette?

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Jeg har fått min komponent? fra Play-Asia nuh.. ei uke siden da.

Er kjempe fornøyd med bildet.

 

Nå har ikke jeg X360 eller noe, og jeg gikk fra en 32 tommer til en 50 tommer..

HVA er bedre på Xbox360? For meg så ser jeg ingenting å klage, ser alt sånn som det skal være.. Skjønner ikke forskjellen liksom..

Bildet ble støyfritt og bedre ved overgang til 480p.. hvor mye bedre er X360, det vil jeg se...

 

Siden jeg personlig ikke synes det var den drastiske forskjellen mellom vanlig og komponent. Samme spillet liksom.

 

Forøvrig så er jeg enig i at "Rune F" må ha en grusomt dårlig TV.

Endret av Excelsion
Lenke til kommentar
Ja spillte Twilight Princess igjen på min 28" vanige TV med RGB. Mye flottere bilder, mindre pixlete som du sier. Kommer nok av det du sier der.

7831099[/snapback]

 

Jeg har split zelda på min 42" plasma skjerm (panasonic) på både RGB og Komponent. Sistnevndte gå aller best bilde. Skjønner ikke hvor folk får dette pixel styret fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...