Gå til innhold

Komponent kabler til Wii! Hvor?


Bandana

Anbefalte innlegg

Jeg har skaffet meg Wii og Zelda i dag, som mange andre også sikker har men jeg fant ikke noen komponent kabler noe sted og lurte på om dere vet hvor det kan kjøpes (I Norge altså). Siden jeg har en LCD (HD) tv ser det helt elendig ut med komposit. Zelda er så helvetes uklart at det ikke er gøy å se på.

 

Ikke at spillet er dårlig, tvert imot. Har spilt i fire timer strekk, det er bare at det ikke ser bra ut på min TV. Må ha komponent kabler fortest mulig, har sett sammenligninger og man merker stor forskjell. Så spørsmålet er, er det noen som har kjøpt eller vet hvor man får kjøpt komponent kabler til Wii?

 

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med en SCART RGB kabel, det er vel å få kjøpt nå?

7458310[/snapback]

Ikke etter hva jeg vet - men det kan hende de kommer før komponentkablene.

 

Crowley: Komponent eller rgb-kabel gir vesentlig bedre bilde enn den billige kabelen som følger med Wii - så du får et klart finere bilde, mer sprut i fargene og skarpere blir det og.

 

I tillegg så kan du kjøre bildet i progressiv scan - altså at det vises 60 hele bilder i sekundet, istedenfor at det vises 60 halve bilder i sekundet, (Interlaced). Noe som gjør enda mer for bildet :).-

Lenke til kommentar

For noe tull, ikke kom her og forsøk å si at det virkelig skal koste nesten 500 spenn for en komponentkabel for å kunne klare å vise et skarpt bilde i den oppløsningen Wii kjører på en LCD skjerm. Til sammenligning så koster f eks XBox 360 kabelen kr 299,-

 

Ikke nok med det, en skarve SCART kabel koster for pokker 499,-

 

Nei dette er ren rip-off...

 

Lars

Lenke til kommentar
For noe tull, ikke kom her og forsøk å si at det virkelig skal koste nesten 500 spenn for en komponentkabel for å kunne klare å vise et skarpt bilde i den oppløsningen Wii kjører på en LCD skjerm. Til sammenligning så koster f eks XBox 360 kabelen kr 299,-

 

Ikke nok med det, en skarve SCART kabel koster for pokker 499,-

 

Nei dette er ren rip-off...

 

Lars

7461731[/snapback]

 

Absoluttspill.no har satt prisen både på RGB-kabel og Komponentkabel til 329,-..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...