ken8 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Skal kjøpe meg LCD skjerm. Skal brukes til TV, film, PS2 og PC til filmer osv. Har lest at folk har hatt problemer med å koble PC'en til Toshiba 37WL66Z? Skjønner ikke helt hva problemet er. Hvis man stiller pc'en på samme oppløsning som på LCD-TV'en får man ikke da likt bilde? Hadde egentlig bestemt me for Toshiba 37WL66Z, men leste at LG 37LB1R støtter 1:1 pixelmapping, som skal gjøre pc-bildet korrekt? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 jeg kommer til å kjøpe toshibaen i januar, siden den er bedre på film.=) Men er du mest på data, så er vel samsungen best.. Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Er det noen som har testet Toshibaen med en pc? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg har en Toshiba 42WLG66PG og denne skjermen fungerer ypperlig med pc tilkobling Tror faktisk at den har 1:1 pixelmapping også fordi den er knivskarp (har i tillegg lest at den har det en eller annen plass) Lenke til kommentar
HippiKiller Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Sitter på en 42" av denne akuratt nå og den er knall. Design er kjempebra. Lyden er _svært_ bra. Samt at den er veldig god på både analoge og digitale signaler. Lenke til kommentar
jvestby Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Skal kjøpe meg LCD skjerm. Skal brukes til TV, film, PS2 og PC til filmer osv. Har lest at folk har hatt problemer med å koble PC'en til Toshiba 37WL66Z? Skjønner ikke helt hva problemet er. Hvis man stiller pc'en på samme oppløsning som på LCD-TV'en får man ikke da likt bilde? Hadde egentlig bestemt me for Toshiba 37WL66Z, men leste at LG 37LB1R støtter 1:1 pixelmapping, som skal gjøre pc-bildet korrekt? Takker for alle svar! 7457820[/snapback] Toshiba 37WL66Z støtter ikke 1:1 pixelmapping over HDMI men støtter det over VGA. LG 37LB1R er en av få som støtter 1:1 pixelmapping over HDMI. Jeg ville absolutt gått for LG siden kvaliteten på bildet utfra Toshibaen med VGA tilkobling ikke akkurat er bra i forhold til HDMI. Har testet dette selv. Toshibaen er bra til alt unntatt PC over HDMI. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) ganske teit å ikke putte i 1:1 pixelmapping i toshiba skjermene da ... hmm men i spill merker man vel ikke så mye forskjell uansett? i alle fall ikke om man stiller opp skarpheten og kontrasten? Endret 11. desember 2006 av Zuckron Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Er det stå stor forskjell på å bruke VGA i forhold til HDMI? Har kun prøvd VGA på pc skjermer og synes resultatet er helt OK, men nå har jo ikke jeg sett hvordan PC bildet blir med HDMI Fikk se Xbox360 på en 40LCD skjerm her om dagen og bildet var litt bedre enn hva jeg får med min PS2 på gammel tv skjerm Endret 11. desember 2006 av ken8 Lenke til kommentar
jvestby Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Er det stå stor forskjell på å bruke VGA i forhold til HDMI? Har kun prøvd VGA på pc skjermer og synes resultatet er helt OK, men nå har jo ikke jeg sett hvordan PC bildet blir med HDMI Fikk se Xbox360 på en 40LCD skjerm her om dagen og bildet var litt bedre enn hva jeg får med min PS2 på gammel tv skjerm 7479167[/snapback] På film så var det veldig stor forskjell. Lenke til kommentar
HippiKiller Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ellers kan du jo se på WL67ZG-serien som støtter 1:1 pixel mapping over HDMI. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ellers kan du jo se på WL67ZG-serien som støtter 1:1 pixel mapping over HDMI. 7494127[/snapback] men den har jo samme pris som 66 serien? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) http://pixelmapping.wikispaces.com/ se på nyhetene her.. Toshiba modeller med 'exact scan' muligheten har 1:1 pixelmapping.. Denne tingen har min 42WLG66PG altså! http://pixelmapping.wikispaces.com/Toshiba+TVs (her er liste over toshibas modeller) Endret 13. desember 2006 av Zuckron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå