sleden Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) jeg har et problem hvor jeg restarter eller slår av/på pceen og det er sånn at jeg må restarte 5-15 ganger når jeg kommer til det "bildet hvor du trykker delete for å komme inn på biosen", for å komme inn på windowsen. alt jeg har endra i biosen er at jeg har deaktivert det integrerte lydkortet pga nytt lydkort. pceen fungerer ellers som den skal. men jeg har prøvd å oppdatert biosen med et program som hører til hovedkortet. jeg har ikke mulighet til å bruke diskettstasjon hvis jeg skal oppdatere i dos ms-dos eller hva det er. hvis det er slik at jeg må bruke diskett/oppstartsdiskett for at det skal fikses skal jeg nok ordne det. Endret 8. desember 2006 av sleden Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Litt info om hvilken maskinvare du har kan si litt mer om hva som kan hjelpe. Lenke til kommentar
sleden Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Litt info om hvilken maskinvare du har kan si litt mer om hva som kan hjelpe. 7461600[/snapback] hovedkort: K8N4-Deluxe socket 754 prosessor: amd sempron 3400 socket 754 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå