Gå til innhold

Gears of War - har du funnet alle Cog tagsa?

E-wok

Anbefalte innlegg

Har 28, men finner fasan meg ikke de 2 siste :hrm:

Er det noen som er litt spesielle? F.eks at du måte trykke på en stein for å aktivere en dør eller noe i den duren?

Ellers så har jeg hørt at det skal være en som er spesielt vanskelig, og den tror jeg ligger ved den bilen som du skal skyte propantanken på, sånn at den begynner på rulle. Men har sjekka der mange ganger å finner den aldri. Har også aldri tid siden bilen ruller ned en bakke, og hvis jeg går litt utenfor lyset tar kryllen meg...

Eh, tips?

MÅ finne alle!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har 28, men finner fasan meg ikke de 2 siste  :hrm:

Er det noen som er litt spesielle? F.eks at du måte trykke på en stein for å aktivere en dør eller noe i den duren?

Ellers så har jeg hørt at det skal være en som er spesielt vanskelig, og den tror jeg ligger ved den bilen som du skal skyte propantanken på, sånn at den begynner på rulle. Men har sjekka der mange ganger å finner den aldri. Har også aldri tid siden bilen ruller ned en bakke, og hvis jeg går litt utenfor lyset tar kryllen meg...

Eh, tips?

MÅ finne alle!

7457667[/snapback]

Det stemmer det ligger en rett til høyre for deg når du ser den bilden! akkurat der lyset slutter. bilen begynner ikke å rulle før du skyter propantanken. ellers så ligger det en der han soldaten blir tatt av den første berserkern!

Der ligger også en inn til venstre rett etter den 3 døra som du må få berserkeren til å knuse! Det er ett lite rom med masse søyler og ei knusbar dør!

Vet det er mange som sliter med å finne den første taggen på act 3. der du går i mørke å møter på alle de wratcherene som eksploderer! akkurat før du skal aktivre den heisen er det ei lang flytebrygge ut til høyre for deg! helt ut på tuppen der ligger en!

Men som nevnt over, det ligger ei komplett liste ute på nettet ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har funnet 24. Egentlig 25, men den rakk jeg ikke å ta før det kom en videosnutt og jeg kom videre i spillet. :)

Er ingen gamerpointshore jeg heller, men etter at jeg har fullført spillene er det gøy å spille for noen Achievements. Også eksisterer det jo en liten intern konkurranse blant kompiser. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Var vanskelig å få øye på alle COG-taggene ja. Men synes det er litt spoiler å bruke guide. Får se..

7526852[/snapback]

Det syns jeg også, det er juks!

haha spilte gjennom spille, uten å finne noe tag.

7610088[/snapback]

Hehe, den var ny! Jeg klarte iallefall å raske med meg rundt 10 stk den første gangen :cool:

Feirer med et glass for det 1000 innlegg :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...