E-wok Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har 28, men finner fasan meg ikke de 2 siste Er det noen som er litt spesielle? F.eks at du måte trykke på en stein for å aktivere en dør eller noe i den duren? Ellers så har jeg hørt at det skal være en som er spesielt vanskelig, og den tror jeg ligger ved den bilen som du skal skyte propantanken på, sånn at den begynner på rulle. Men har sjekka der mange ganger å finner den aldri. Har også aldri tid siden bilen ruller ned en bakke, og hvis jeg går litt utenfor lyset tar kryllen meg... Eh, tips? MÅ finne alle! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det liggen COG-tags guide på GameFAQs. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Off det blir ihvertfall ikkje eg som gidder å hore rundt etter alle disse tagsa ihvertfall, ser man ett så plukker man det opp Men så ekke eg noen gamerpoints hore for fem flate øre heller Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har 28, men finner fasan meg ikke de 2 siste Er det noen som er litt spesielle? F.eks at du måte trykke på en stein for å aktivere en dør eller noe i den duren? Ellers så har jeg hørt at det skal være en som er spesielt vanskelig, og den tror jeg ligger ved den bilen som du skal skyte propantanken på, sånn at den begynner på rulle. Men har sjekka der mange ganger å finner den aldri. Har også aldri tid siden bilen ruller ned en bakke, og hvis jeg går litt utenfor lyset tar kryllen meg... Eh, tips? MÅ finne alle! 7457667[/snapback] Det stemmer det ligger en rett til høyre for deg når du ser den bilden! akkurat der lyset slutter. bilen begynner ikke å rulle før du skyter propantanken. ellers så ligger det en der han soldaten blir tatt av den første berserkern! Der ligger også en inn til venstre rett etter den 3 døra som du må få berserkeren til å knuse! Det er ett lite rom med masse søyler og ei knusbar dør! Vet det er mange som sliter med å finne den første taggen på act 3. der du går i mørke å møter på alle de wratcherene som eksploderer! akkurat før du skal aktivre den heisen er det ei lang flytebrygge ut til høyre for deg! helt ut på tuppen der ligger en! Men som nevnt over, det ligger ei komplett liste ute på nettet Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Her, http://www.gamespot.com/features/6161208/index.html , for eksempel! Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Fant en COG under en sofa.. helt tilfeldig at jeg skøyt sofan i filler.. og der lå den.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Mangler bare 6 stykker jeg.... Skal more meg med og mose Locusts i Casual og finne Cog-tags Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Var vanskelig å få øye på alle COG-taggene ja. Men synes det er litt spoiler å bruke guide. Får se.. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 haha spilte gjennom spille, uten å finne noe tag. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Lett å finne, når du ser rød GeOW logo da er tag i nærhet EDIT; Ja har funnet alle tagene Endret 30. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Here you go! ALL COG TAGS VIDEO Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Har ikke giddet å lete etter disse. Var helt fokusert på oppdragene og hadde ikke tid til "sightseeing" Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Siden jeg ville få mest ut av spillet, så fant jeg nok dem alle, riktig nok manglet jeg bare 4 stk. så det tok bare en time liksom Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Off det blir ihvertfall ikkje eg som gidder å hore rundt etter alle disse tagsa ihvertfall, ser man ett så plukker man det opp Men så ekke eg noen gamerpoints hore for fem flate øre heller 7457962[/snapback] Enig med deg Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg har funnet 24. Egentlig 25, men den rakk jeg ikke å ta før det kom en videosnutt og jeg kom videre i spillet. Er ingen gamerpointshore jeg heller, men etter at jeg har fullført spillene er det gøy å spille for noen Achievements. Også eksisterer det jo en liten intern konkurranse blant kompiser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Var vanskelig å få øye på alle COG-taggene ja. Men synes det er litt spoiler å bruke guide. Får se.. 7526852[/snapback] Det syns jeg også, det er juks! haha spilte gjennom spille, uten å finne noe tag. 7610088[/snapback] Hehe, den var ny! Jeg klarte iallefall å raske med meg rundt 10 stk den første gangen Feirer med et glass for det 1000 innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå