Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Husker det var også en tråd om trådløs overføring av elektrisk kraft (strøm) her på forumet for et år eller to tilbake. Trådløs transport av elkraft hadde jo vært revolusjon. 7462123[/snapback] det er på vei de utvikler dette til bærbare maskiner nå, eller ihvertfall prøver var noe med magnetiske bølger eller noe tror jeg. Endret 9. desember 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Nikola Tesla hadde flere teorier rundt trådløs transport av elektrisitet. Hvorvidt det er vitenskaplig hold i disse teoriene vet jeg ikke, men Tesla var jo blant annet pioneeren som innså at vekselspenning er bedre en likespenning til transport av elektrisitet i metall, og radiosending, for å nevne noen av oppfinnelsene hans som har endret hverdagen vår Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Haha for en inkompetent ansatt. Pappa fortalte når han jobba i en høyttaler butikk for en god stund sia, så var det ikke sjeldent at folk kom og skulle ha en stereo høyttaler ^^ Lenke til kommentar
nets Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Haha for en inkompetent ansatt. Pappa fortalte når han jobba i en høyttaler butikk for en god stund sia, så var det ikke sjeldent at folk kom og skulle ha en stereo høyttaler ^^ 7468238[/snapback] LOL Lenke til kommentar
-Sokken- Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Bra jobb dere. Har hørt om flere som skulle gjøre det samme. Der ser man hva slags folk de ansetter på elkjøp. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Trådløs nettverkskabel... HAHA! Genialt! :!: Lenke til kommentar
nets Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Vi har planer om å prøve euronics i Horten også. Vi legger ut den videoen også hvis den blir bra Og denne gangen skal vi huske å bytte kvalitet på mobilen (MMS kvalitet ekke så bra at det gjør noe..) Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ta en tur på elkjøp å spør etter en bra maskin til hacking og spilling så griller du ekspeditøren hadde det ganske morro da jeg gjore det, maskinen hadde jo til og med ati sentralprosessor og desuten trengte jeg 512 mb. ram for å gå på internett Lenke til kommentar
Joney Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vi hadde faktisk store planer om å gå opp å forhåndsbestille den. men vi fikk ikke tak i samme dama... Jeg mener, hu sa at de skulle få inn neste uke.... For de som ikke skjønte det: Ja jeg var med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå