harald_ Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvordan vil det gå å skjøte ledningene til drevkontaktene slik at det blir +- 1 meter fra PSU til diskene? (jeg tenker på om jeg vil oppleve spenningsfall eller noe i den duren, loddinga er grei skurring) Det er kun snakk om til diskene, ikke hovedkortet. Lenke til kommentar
Mathan Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Disker leveres som regel med skøtekabel. Når du har for mange skøyter eller for lang ledning, er uforklarlige blåskjermer og bortfall av disker ett typisk symptom... Lykke til... Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Går nok greit bare du ikke kobler en peltier på enden av en sånn halvannenmeter molex-skjøt med 1.5mm2 kabel Lenke til kommentar
Mit Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 1 meter kabel fra PSU til disk bør gå helt fint. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg ville i utgangspunktet tro det jeg også. Blåskjerm? Linux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå