hagobart Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Hei! Jeg har ikke prøvd Linux, men har holdt på med PC(Windows) i vel 12 år. Jeg kan stort sett ingenting om Linux, men har lest litt rundt omkring på nettet. Jeg blir liksom aldri helt klok på hvilken distro jeg bør velge med min manglende erfaring. Kan noen hjelpe meg her. Jeg ønsker å legge Linux ved siden av Windows for så å kunne velge når jeg booter. Bør være noe som støtter en del forskjellig maskinvare siden jeg som sagt ikke er kjent med plattformen. hagobart Ser jo at jeg kan finne det jeg spør om hvis jeg leter litt på forumet......sorry ! Men de som føler kallet må gjerne svare! Endret 8. desember 2006 av hagobart Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Last ned ubuntu eller fedora.. Bra for nybegynnere! Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 openSuSE er heller ikke noe dårlig valg Lenke til kommentar
hagobart Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 med ny linje 10/10 gikk det raskt. Har akkurat lasta ned ubuntu LiveCd. På den måten kan jeg jo prøve litt ved å boote fra Cd og samtidig avdekke om alt av maskinvare er kompatibelt. Blir arti å prøve! hagobart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå