vargaz Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Windows MCE, hvordan får jeg til å velge musikk folder? Sånn som det er nå, vil den kun hente musikk ifra My Music... Hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
remi-a Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Du kan høyre klikke eller trykke på i knappen på fjernkontrollen når du er inne i musikklista og velge legg til mappe. Du kan også legge til mapper direkte i windows media player da deet er denne mce biten bruker for å spille av musikk. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 ok, fikk fikset det for en stund siden. Men du vet vel tilfeldigvis ikke hvordan jeg får fikset det slik at alle filmer vises riktig? er noen her som vises opp ned? kan det ha noe med codecs å gjøre? visst jeg spiller av i vlc blir det riktig vei.. men ikke i media player eller MC... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Problemet fikset med k-lite-codec pakken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå