Hårek Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Ikke bare IBM disker som er suspekte. Fant referanser til denne artikkelen i the inquirer. Nesten 6 millioner HD solgt med feil pga en chip fra Cirrus. Fant også denne morsomme artikkelen om dårlige kondensatorer fra Taiwan. Disse er brukt i store mengder på hovedkort. Har hørt om noen Abit kort hvor kondensatorene har revnet. Lenke til kommentar
Oppdatert Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 ******* da.... jeg som hadde planer om å bestille en Fujitu 60GB harddisk til laptoppen.. Takker så veldig får dette! tenk om jeg hadde kjøpt... nå er det bare Toshiba & Seagate som vi kan kjøpe disker fra. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Quote: Oppdatert skrev (2002-11-19 13:13):nå er det bare Toshiba & Seagate som vi kan kjøpe disker fra. Åå? Lager ikke ibm disker. Lenke til kommentar
Freshbite Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Fujitsu er noe eg aldri kjøper mere. Betalte nettop IBAS 32000 kr for og ta ut data av en kræsjet 20 Gb disk. 1600 kr gigabyten. Det suger!!!! Vet at backup er en grei ting men.... Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Har selv byttet en del Fujitsu disker, har kun opplevd at det er 20GB som er problemet. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg har hatt en 8 GB fujitsu disk en stund, og har aldri hatt problemer med den. Samsung diskene har også væet stabile hos meg. Jeg driver som PC-reperatør for en god del venner, og har ca fem maskiner inne i måneden. Har sett mange disker som er ødelagt, men det er veldis skjelden jeg ser segate disker som er ødelagt. Det er også veldig lite feil på Quantum disker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå