Schnickaschnicka Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Lasta ned cosmos, for å få allinone inventory, dette ble bare fucka opp med blizzard sin Ui. Jeg vil gjerne ha en addon der jeg kan se på skjermen hvor mye jeg skader/healer, ha all in one inventory, sånn at jeg kan se tid igjen på buffs og cast time. Cosmos funker ikke, det vet jeg, men er det noen andre addons der ute som kan funke? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 - onebag/onebank - sct - ocb www.wowace.com/files Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) må man laste ned alle? eller holder det med bare onebag? (trykker på onebag, da kommer det opp mange som heter nesten det samma.. Hva skal jeg ta? Endret 8. desember 2006 av Simma89 Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 må man laste ned alle? eller holder det med bare onebag? (trykker på onebag, da kommer det opp mange som heter nesten det samma.. Hva skal jeg ta? 7457350[/snapback] Den nyeste kanskje? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 da har jeg alt jeg vil ha unntatt sånn at når man healer så vil jeg få opp mitt på skjermen hvor mye man har healet for og hvor mye man skader. Og ville gjerne hatt buffdurations og, samt cd på spells Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 CD på spells = OmniCC Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Spørr i addons tråden, vi har sticky for slikt. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 eng inventory for 2.0 Last ned denne. Er 100 ganger bedre enn all in one addonsene som er der ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå